7. خرداد 1398 - 9:07   |   کد مطلب: 22892
مدیر منطقه دو شهرداری همدان از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه باغ گل‌ها در این شهر خبر داد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

رضا ابرار خرم، مدیر منطقه ۲ شهرداری همدان اظهار داشت: در شهر‌های مطرح جهان انواع پارک‌ها با موضوعات مختلف احداث می‌شود که علاوه بر تنوع آفرینی و تبدیل شدن به جاذبه‌های گردشگری آن شهر منجر به کسب درآمد‌های پایدار کلان برای آن شهر می‌گردد که توسعه بهینه آن شهر را به دنبال دارد و شهرداری منطقه ۲ با آگاهی از این امر پروژه باغ گل‌ها را در دستور کار قرار داد.

مدیر منطقه ۲ شهرداری همدان با بیان اینکه وسعت این باغ حدود ۱۹ هزار مترمربع با پیشرفت عمرانی ۸۰ درصدی است افزود: باغ گل‌های اطلسی با هدف گرد آوردن مجموعه‌ای بی‌نظیر از گونه‌های مختلف در جنب پارک بانوان درحال احداث است.

ابرار خرم با اشاره به اینکه در باغ گل‌ها زیبایی و خلاقیت بیشتر مد نظر است، بیان کرد: در کنار آن با معرفی انواع متفاوت از گونه‌ها می‌توان جنبه‌های آموزشی اعم از معرفی گل‌ها را نیز در دستور کار قرار دارد.

وی اعتبار عمرانی این پروژه را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: عملیات عمرانی از قبیل دیوار کشی، معابر دسترسی پیاده در داخل محوطه، احداث سرویس بهداشتی ازجمله اقداماتی است که انجام شده و بازسازی ساختمان مرکزی، احداث دمنوش‌خانه، ساختمان نگهبانی و جانمایی مبلمان شهری و... در برنامه‌های آتی قرار دارد.

ابرار خرم افزود: در این باغ کاشت گونه‌های ممتاز از قبیل باغ رز، باغ کاکتوس، گیاهان پیازی، باغ داودی، ایجاد فرش گل و محل‌هایی برای عکس‌برداری در برنامه کاری قرار دارد و همچنین احداث گل‌خانه برای نگهداری از گل‌هایی که بیرون از محیط گل‌خانه امکان رشد ندارد تعبیه می‌شود تا در فصول سرد سال نیز امکان بازدید از آن برای عموم شهروندان میسر باشد.

رضا ابرار خرم تأکید کرد: امیدواریم با اجرای پروژه باغ گل‌ها و پروژه‌های دیگر در سطح منطقه دو گامی در جهت توسعه شهر و خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان برداریم.

وی یادآور شد: شهرداری منطقه ۲ از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها برای انجام توسعه در منطقه بهره گیری خواهد کرد و انتظار می‌رود شهروندان در این راه شهرداری را تنها نگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار