16. خرداد 1398 - 7:37   |   کد مطلب: 22945
ستاد خدمات سفراستان همدان برای میزبان مسافران تعطیلات عید فطر آماده است.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

علی خاکسار، معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از آمادگی کامل ستاد خدمات سفر برای تعطیلات عید فطر خبرداد و گفت: با توجه به تجاربی که بر اساس سال های گذشته داشتیم همدان طی چندروز تعطیلات، مقصد تعداد زیادی از گردشگران خواهد بود.

خاکسار با اشاره به بحران سیل امسال در تعطیلات نوروز افزود: بسیاری از مسافرانبخاطر سیل و مشکلات آب و هوایی سفر خود را به استان لغو کردند ولی پیش بینی میکنیم مسافران زیادی در این ایام به همدان سفر کنند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، با  تاکید بر اینکه استان آمادگی لازم را در حوزه گردشگری، اصناف، نانوایی ها و تمام ارگان های خدمات رسان دارد تصریح کرد: همه ی تمهیدات لازم اندیشیده و تقسیم وظایف بین سازمان ها و ارگان ها انجام شده تا همگی آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه همه ی مهمانپذیر ها، خانه های بوم گردی، خانه مسافرها، هتل ها، کمپ های اقامتی و تعدادی از مراکز آموزش و پرورش برای پذیرایی و اسکان مسافرین آمادگی کامل را دارند گفت: همه ی ورزشگاه ها و مراکز سرپوشیده ورزشی جهت اسکان دهی به مسافرین در مواقع بحرانی آماده هستند.

خاکسار از اطلاع رسانی مکان هایی برای نصب چادر توسط شهرداری خبر داد.

انتهای پیام/ا

دیدگاه شما

آخرین اخبار