3. تير 1398 - 13:20   |   کد مطلب: 23047
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از برنامه ریزی ۳۵ دوره کارگاه فرهنگی و هنری برای ایام تایستان خبر داد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

سید محمد رضا جوادی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان گفت: استقبال خانواده‌ها از کارگاه‌های ویژه مراکز کانون در سال گذشته و خواسته‌های آن‌ها مبنی بر تنوع بخشی و افزایش این کارگاه‌ها موجب شد امسال برنامه‌های گسترده‌ای برای فصل تابستان تدارک دیده شود.

وی با اشاره به تنوع و تعدد این کارگاه‌ها تاکید کرد: مراکز فرهنگی هنری کانون در شهر‌های مختلف استان در حال ثبت نام از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند برای کارگاه‌های تابستان هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقاشی، طراحی، سفالگری، خوشنویسی و قرآن را از کلاس‌های تابستانی ویژه کودکان و نوجوانان برشمرد و افزود: کارگاه‌های قصه نویسی، شعرسرایی، طنز نویسی نیز در قالب کارگاه برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

جوادی افزود: نجوم، عکاسی پیشرفته دیجیتال، پویانمایی، باغبانی، آموزش لوگو، طراحی و دوخت لباس عروسک، روباتیک، سازه‌های ماکارونی، چرتکه و کاردستی از دیگر دوره‌هایی است که خانواده می‌توانند فرزندانشان را برای یادگیری این مهارت‌ها ثبت نام کنند.

وی عنوان کرد: کلاس‌های تابستانی بر اساس درجه بندی مراکز کانون پرورش فکری در همدان و شهرستان‌ها اجرا می‌شود و والدین برخی وسایل مورد نیاز آموزشی را باید تهیه کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: در استان ۴۱ مرکز فعال است که از این میزان ۲۸ مرکز فرهنگی ثابت ویژه مخاطبان شهری و ۹ کتابخانه سیار روستایی ویژه مخاطبان روستایی و عشایری پذیرای علاقمندان است.

جوادی ادامه داد: همچنین یک کتابخانه سیار شهری در همدان ویژه مخاطبان حاشیه شهر، سه کتابخانه پستی برای ارسال کتاب به مخاطبان روستایی، ۲ مرکز فرهنگی هنری در همدان و ملایر برای کودکان و نوجوانان با نیاز‌های ویژه (کم بینا و نابینا، کم شنوا و ناشنوا و کم توان جسمی حرکتی) با حضور مربیان متخصص و مجرب در حال خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار