19. تير 1398 - 13:27   |   کد مطلب: 23141
بزرگترین مرکز آموزش هتلداری و گردشگری غرب کشور امروز در همدان به بهره برداری رسید.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

،بزرگترینمرکز آموزش هتلداری و گردشگری غرب کشور در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع با حضور مسئولان ملی و استانی در همدان بهره برداری شد.

عملیات اجرایی مرکز آموزش هتلداری و گردشگری از سال ۸۴ آغاز شد اما به علت محدودیت تامین اعتبار، احداث این طرح برای چند سال متوقف مانده بود که در نهایت مرکز آموزش هتلداری در سه طبقه  بهره برداری شد.

ساختار مرکز هتلداری و گردشگری همدان آموزشی است و سعی شده اتاق‌های آن برای آموزش نحوه هتلداری و گردشگری طراحی شود؛ همچنین یک باب هتل با ابعاد کوچک در طبقه اول این مرکز ایجاد شده است و در طبقه دوم صنایع تغذیه‌ای، طبقه سوم صنایع دستی استان ، آموزش و به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت : به دنبال آماده شدن این مرکز، شرایط ورود بخش‌های ویژه فراهم شد با این توضیح که در بخش نان‌های ویژه، صنعتی، شیرینی و شکلات با شرکتی در بلژیک همچنین با شرکت «گریفین» آلمان برای «قهوه» قرارداد منعقد شده و تجهیزات استفاده شده در این مرکز بسیار منحصر به فرد است.

مختاران افزود :در این راستا تعامل خوبی با سازمان گردشگری برقرار شده و قرار است در این مرکز آموزش‌های کیفی به افراد مورد تأیید فنی و حرفه‌ای و میراث فرهنگی و گردشگری  ارائه خواهد شد .

وی بیان کرد :در راه اندازی رشته‌ها، نیاز بازار و مشتری مدنظر بوده و قرار است سالانه ۳۰ هزار نفر ساعت در حوزه گردشگری، ۴۰ هزار نفر ساعت در حوزه صنایع دستی و ۱۵ هزار نفر ساعت در حوزه تغذیه در این مرکز آموزش ببینند.

آموزش‌های مرکز آموزش هتلداری و گردشگری همدان در حوزه‌های گردشگری، هتل داری، صنایع دستی و صنایع تغذیه‌ای است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار