30. مرداد 1398 - 8:47   |   کد مطلب: 23483
جشنواره ورزشی غدیر تحت عنوان شهید علی خوش لفظ ویژه بانوان با حضور ۴۰۰ ورزشکار در همدان به کار خود پایان داد.

به گزارش شبنم ها،به نقل از عصرهمدان؛ ظهر امروز اختتامیه جشنواره ورزشی غدیر ویژه بانوان با حضور ۴۰۰ ورزشکار از سطح شهرستان با معرفی افراد برگزیده در سالن شهید علی بخشی شهرک فرهنگیان همدان برگزار شد .

حسین افشار فرماندار همدان در این مراسم گفت: کار شایسته و ارزشمند والدین حضور فرزندانی است که همراه خود آورده اند تا با این مناسبات از کودکی آشنا شوند.

وی ادامه داد؛ خوشبختانه مسابقات ورزشی بانوان باعث نشاط و پویایی در کانون خانواده و نشاطی از نوع نشاط تعالی بخش در سطح محلات و مناطق مختلف شهر همدان را فراهم می کند.

فرماندار همدان با اشاره به حضور فرزندان سردارشهید خوش لفظ از خانواده این شهید مردمی تشکر و قدردانی کرد و یاد و خاطره شهید بزرگوار را ارج نهاد .

در ادامه علی بقایی فرمانده ناحیه همدان گفت: از حضور حداکثری جوانان و نونهالان در مسابقات ورزشی حمایت می کنیم و امیدواریم بتوانیم با همکاری دستگاه های اجرایی جشنواره فرهنگی و ورزشی زیادی را در سطح شهرستان همدان برگاز کنیم .

 بقایی با اشاره به اینکه ۴۰۰ بانو از سطح استان در این جشنواره شرکت کردند افزود: به نفرات برتر در تمام رشته ها لوح و هدایا اهدا می شود.

وی تاکید کرد: بسیج حتما در ورزش همگانی باید ورودپیدا کند تا بتواند نشاط اجتماعی را در سطح جامعه برقرار کند .

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار