17. شهريور 1398 - 14:29   |   کد مطلب: 23606
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: توزیع حواله برای دریافت مواد غذایی با نرخ دولتی به هیئت های مذهبی و افرادی که نذری دارند خبر داد.

به گزارش شبنم ها،

حجت الاسلام محمد هادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت:کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان به مسئولان هیئت‌ها که نذری دارند و افرادی که نذری را در خانه‌های خود پخت می‌کنند حواله‌های برنج، روغن، گوشت و شکر می‌دهند.

او با بیان اینکه افراد بعد از گرفتن حواله می‌توانند به فروشگاه اتکا مراجعه و برنج، روغن شکر را تحویل بگیرند افزود: برای تحویل گوشت هم در هر شهرستان قصابی‌هایی مشخص شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: امسال سهمیه مواد غذایی برای تحویل به هیئت‌ها به طور پیوسته و با توجه به نیاز استان از اداره صنعت، معدن، تجارت و غله تامین شده است و در صورت نیاز درخواست برای تامین مواد غذایی را تمدید می‌شود.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری افزود: به متقاضیان امسال گوشت با نرخ هر کیلو گرم ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان، هر کیلو گرم برنج ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، هر حلب ۱۶ کیلو گرمی روغن ۱۰۶ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلو گرم شکر ۳ هزار و ۲۵۰ تومان تحویل داده می‌شود.

عزاداری امام حسین (ع) امسال در ۲ هزار و ۲۰۰ هیئت مذهبی، مسجد و تکابای استان همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار