30. شهريور 1399 - 17:51   |   کد مطلب: 23738
رزمنده دفاع مقدس گفت: ۸ سال دفاع مقدس باعث شد تا تمام دنیا بفهمند توان مبارزه با سربازانی که ایمان،عمل و بصیرت دارند را ندارند.

به گزارش شبنم ها،

 دفاع مقدس نه تنها یک لغت بلکه دنیایی از لغات را در قلب خود جای داده است.

دفاع مقدس از غیرت و مردانگی فرزندان انقلاب سخن می گوید، دفاع مقدس زندگی نوجوانانی را ترسیم میکند که فهم و درکی بیشتراز بسیاری از کهنسالان را داشتند.

دفاع مقدس از یک جنگ ساده سخن نمی گوید بلکه از دفاع جانانه ی یک مرز و بوم در برابر هجوم نا جوانمردانه نیمی از دنیا خاطراتی بیان میکند که حتی دل سنگ را هم به رحم می آورد.

آری؛ دفاع مقدس از کسانی سخن به میان می آورد که روزی برای دفاع از میهن اسلامی خویش معارف دین را در صحنه پیکار آموختند و به آن عمل کردند تا مصداق السابقـون السـابقون شوند و برای پر کشیدن به سوی خدا از یکدیگر سبقت گرفتند.

کسانی که سربازان خمینی کبیر(ره) بودند و امروزه نسل همان ها با تمام وجود فریاد ماهمه سرباز توایم خامنه ای سر می دهند.

به احترام تمام کسانی که ۸ سال در سخت ترین شرایط برای دفاع از سرزمینمان مردانه و با غیرت جنگیدند هفته ای به نام دفاع مقدس نام گذاری شده و همین موضوع باعث شد به سراغ یکی از رزمندگان دفاع مقدس برویم و گفت و گویی با وی داشته باشیم.

دشمنی کشور های غربی با جمهوری اسلامی از گذشته وجود داشته است

مرتضی سعیدی، یکی از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه طی ۸ سال دفاع مقدس کشور های غربی کمک های فراوانی به عراق میکردند تا جمهوری اسلامی را زمین بزنند گفت: دشمنی کشور های غربی با جمهوری اسلامی از گذشته تا کنون وجود داشته است و هربار سعی کردند به وسیله سایر کشور های خاورمیانه آسیبی به نظام بزنند.

وی، با اشاره بر اینکه وقتی دشمنان متوجه شدند از طریق جنگ نمی توانند به اهدافشان برسند شروع به تحریم جمهوری اسلامی کردند افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب تحریم های ظالمانه ی غرب باعث قدرت مند ترشدن ما شده است و برکاتی از جمله دستیابی به انرژی هسته ای، ساخت موشک و اسلحه و همچنین تولیدات انواع داروها را برایمان به وجود اورده است.

این رزمنده دفاع مقدس، با تاکید براینکه سال های جنگ روز های سختی برای رزمندگان بود اما درعین حال دوستی ها و رفاقت زیادی نیز برای افراد رقم میزد تصریح کرد: خاطرم هست رزمنده ها برای واکس زدن کفش یکدیگر و حتی شستن ظرف های دیگران رقابت داشتند و به دنبال این بودند به یکدیگر خدمت کنند.

 

سعیدی، ادامه داد: بعضی ها شب های عملیات خون نامه امضا میزدند و قول می دادند اگر شهید شدند یکدیگر را شفاعت کنند و شب های عملیات حال و هوای خاصی وجود داشت که غیر قابل وصف است.

وی، با بیان اینکه خیلی وقت ها موقع خوردن نان خشک هایی که برای صبحانه باقی مانده بود مجبور بودند ابتدا فضولات موش هارا از روی نان ها کنار بزنند گفت: همه شهدا، جانبازان و رزمندگان سختی های فراوانی در راه دفاع از اسلام و کشور تحمل کردند تا امروز پرچم کشور عزیزمان با اهتزاز درآید و دست بیگانگان از خاک این مرز و بوم کوتاه باشد.

کمک خدا و درایت امام خمینی(ره) رمز موفقیت ایران بود

این رزمنده دفاع مقدس، با اشاره بر اینکه اگر کمک خداوند متعال و درایت حضرت امام خمینی (ره ) نبود، رزمندگان نمیتوانستند در مقابل دشمنان پیروز شوند افزود: طی ۸ یال دفاع مقدس علاوه بر به دست آوردن پیروزی های متعدد در عملیات ها توانستیم به جهان ثابت کنیم که حق با جمهوری اسلامی است و در نتیجه سازمان ملل اعلام کرد که کشور عراق متجاوزگر است.

سعیدی، با تاکید بر اینکه همه باید قدردان شهدا و جانبازان باشیم باعث رنجش خاطر آن ها نشویم تصریح کرد: باید در نشر اسامی و پیام های وصیت نامه شهدا کوشا باشیم و خدایی نکرده باعث نشویم با اقداماتمان از قبیل حذف اسامی شهدا در سطح برخی شهرها از یاد ها بروند.

حذف نام شهدا باعث توجه بیشتر به شهدا شد

وی، با اشاره بر اینکه حذف نام شهدا از پلاک کوچه ها اقدامی غیر اخلاقی و بی شرمانه بود ادامه داد: البته حذف اسامی این شهدا باعث شد توجه به نام شهید بیش از پیش شود و نسل جوان و آتش به اختیار ها به خوبی با این اقدام برخی از وطن فروشان مقابله کردند.

این رزمنده دفاع مقدس، با بیان اینکه ۸ سال دفاع مقدس باعث شد تا تمام دنیا بفهمد توان مبارزه با سربازانی که ایمان،عمل و بصیرت دارند را ندارند گفت: امروز نیز دشمنان جرات حمله به این سرزمین را ندارند و تا زمانی که قاسم سلیمانی ها سرباز این وطن هستند هیچ کشوری نگاه چپ به جمهوری اسلامی نمی کند.

وی در پایان افزود: آینده این سرزمین به برکت خون پاک شهدا و با یاری خداوند روشن است و ان شاالله سربازان امام عصر(عج) شرایط را برای ظهور زودتر ایشان فراهم می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار