13. مهر 1398 - 17:18   |   کد مطلب: 23777
دبیر رویدادهای ایده پارک، پارک علم و فناوری استان:
برگزاری سه ایده پارک در استان همدان
دبیر رویدادهای ایده پارک، پارک علم و فناوری استان همدان از برگزاری سه ایده پارک در شهرستان های بهار، کبودراهنگ و رزن در آبان و آذرماه امسال خبر داد.

به گزارش شبنم ها، 

حامد ازمیری امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، در خصوص برگزاری ایده پارک های پارک علم و فناوری استان همدان گفت:در نیمه نخست امسال دو رویداد بزرگ استانی برگزار شد که مورد استقبال جوانان دانشگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در نیمه دوم امسال تلاش پارک علم و فناوری این است که ایده پارک ها در شهرستان های استان برگزار شود.

دبیر رویدادهای ایده پارک پارک علم و فناوری استان همدان ادامه داد: ۲۱، ۲۸ آبان ماه و سوم آذرماه قرار است در شهرستان های بهار، کبودراهنگ و رزن ایده پارک با عناوین مختلف برگزار شود.

ازمیری خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری ایده پارک ها در شهرستان ها فرهنگ سازی و شناسایی ایده کسب و کار در شهرستان هاست.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان رزن ایده پارک در سال های گذشته برگزار شده است اضافه کرد: در شهرستان بهار عنوان ایده پارک از ایده تا کسب و کار و در شهرستان کبودراهنگ کسب و کار فردای من به عنوان اولین ایده پارک ها قرار است با همکاری دانشگاه پیام نور برگزار شود.

ازمیری با بیان اینکه پیش بینی می شود در این ایده پارک ها ۵۰ تا ۶۰ نفر از ایده پردازان شرکت کنند بیان کرد: سیاست پارک علم و فناوری در آینده به سوی رویدادهای نیاز محور و جذب سرمایه گذار است چراکه ایده پارک نه تنها در استان بلکه در کشور اشباع شده است.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار