27. دى 1399 - 23:57   |   کد مطلب: 24702
مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان درباره الزام حمایت از بازی‌سازان ایرانی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش شبنم ها،

احمد اسفندیاری مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان در حاشیه رونمایی از بازی سایه انتقام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر حمایت وزارت دفاع از بازی‌سازان داخلی اظهار کرد: وزارت دفاع مجموعه‌های زیادی دارد و قطعا هر کدام از مجموعه‌ها در راستای ماموریت خود سعی می‌کنند پشتیبانی و حمایت‌های لازم را انجام دهند.

مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان افزود: ما در صندوق ذخیره بسیجیان این قبیل کار‌ها را نیز در دستور کار خود داریم و  شرکت‌های مختلفی را در این زمینه حمایت کرده‌ایم و در حوزه تولید محتوا هم به آنها کمک می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بحث بستر سازی و تهیه پلتفرم‌های مورد نیاز برای این فعالیت‌ها نیز توسط این مجموعه دنبال می‌شود، گفت: باید مراکز تولید بازی توسعه پیدا کنند، تا بتوانیم جوابگوی نیاز کودکان، نوجوانان و بزرگسالان باشیم.

اسفندیاری بیان کرد: تمام دنیا به خصوص دنیای استکبار و غربی از این برنامه و ابزار در جهت منافع خودشان خوب استفاده می‌کنند و به نظر من در این زمینه عقب هستیم و باید یک حرکت جهادی انجام دهیم.

 

مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان بیان کرد: باید سعی کنیم از این قبیل شرکت‌ها و تولیداتشان حمایت کنیم تا انگیزه‌دار شوند و روز به روز توسعه پیدا کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار