8. تير 1400 - 13:24   |   کد مطلب: 24817
یک طراح وب فیلیپینی به علت علاقه بسیار زیادی که به شغل خود داشت، نام HTML را برای دختر تازه متولد شده خود انتخاب کرد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی میل، بسیاری از نام‌های عجیب و غریب وجود دارد که در دوره فعلی می‌شنویم، اما یک نام در اینترنت گسترش یافته است که در حال حاضر عجیب‌ترین است، زیرا یک برنامه نویس وب سایت فیلیپینی از انتخاب یک نام منحصر به فرد برای دخترش یعنی HTML که یک زبان برنامه نویسی استفاده شده از سوی طراحان برای ایجاد وب سایت است، رونمایی کرد.

پدر دختر این نام را برای ادای احترام به حرفه خود در دنیای برنامه نویسی الکترونیکی انتخاب کرده است.

وی به پرسشگران سایت خبری محلی گفت: نام‌های غیرمعمول در خانواده او بسیار شایع است و حتی نام خود او مخفف Macaroni ۸۵، غذای معروف ماکارونی است و برادری به نام Spaghetti ۸۸ دارد.

این نوزاد در سلامت و با وزن ۲.۲۵ کیلوگرم در بیمارستان بولاکان در شمال مانیل، پایتخت فیلیپین متولد شد. مادر نوزاد در این خصوص گفت: از در آغوش گرفتن فرزندم بسیار خوشحال هستم و بستگان از انتخاب چنین نام خوشحال هستند.

خاله HTML تصویری از این دختر را در سایت شبکه اجتماعی فیس بوک به اشتراک گذاشت و نوشت: «HTML به دنیا خوش آمدی»

این پست بیش از ۸۹۷۸ بار به اشتراک گذاشته شد و جوک‌های زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی بیرون آمد و یکی از این موارد نظرات آمد: این بچه بزرگ خواهد شد تا پنتاگون را هک کند.

چندین کاربر همچنین برخی از نام‌های رایانه‌ای را برای فرزندان بعدی خانواده پیشنهاد دادند.

یکی از کاربران نوشت: در آینده او می‌تواند از سوی قلدر‌ها مورد هدف قرار گرفته و مورد تمسخر قرار گیرد.

دیگری اظهار داشت: والدین باید در انتخاب نام برای فرزند خود منطقی و مسئول باشند. این زندگی و هویت کودک است و اینکه چرا او را به دلایل واضحی رنج می‌دهیم، زیرا این در واقع نام انسانی نیست!

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار