9. شهريور 1400 - 11:52   |   کد مطلب: 24862
اینستاگرام اعلام کرد با هدف ارائه خدمات امنیتی به جوانان و نوجوانان ثبت تاریخ تولد کاربران را اجباری می کند تا سن دقیق آنها مشخص شود.

به گزارش شبنم ها، به نقل از رویترز، اینستاگرام پیش از این از راه اندازی نسخه ای از اپلیکیشن خود برای افراد زیر 13 سال خبر داده بود. با این حال اقدام مذکور چندان با استقبال صاحب نظران و کارشناسان مواجه نشده بود، زیرا از نظر آنها اینستاگرام در زمینه حفاظت از کاربران خود هیچ سابقه درخشانی ندارد.

اینستاگرام با هدف دفاع از خود در برابر انتقادها با ارسال پستی وبلاگی اعلام کرده که از اطلاعات یادشده برای تضمین ارائه تجربه کاربری مناسب به گروه های مختلف سنی بهره می گیرد. این شبکه اجتماعی ماه قبل نیز اعلام کرده بود کاربران زیر 16 سال را به طور پیش فرض در صورت پیوستن به اینستاگرام به سمت حساب های کاربری خصوصی هدایت می کند.

کاربران اینستاگرام از این پس باید تاریخ تولد خود را وارد کنند و اگر از این کار خودداری کنند، چند بار در این زمینه به آنها تذکر داده می شود. بدیهی است کاربرانی که قبلا تاریخ تولد خود را وارد کرده باشند، نیازی به این کار ندارند. این شبکه اجتماعی تصریح کرده آگاه است که برخی کاربران به عمد تاریخ های تولد غلطی را وارد می کنند و در حال ابداع فناوری برای حل این مشکل نیز هست.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار