15. آذر 1401 - 11:24   |   کد مطلب: 25153
 یک حرف به برهم زنندگان امنیت ، کاری نکنید که بعدها پشیمانیتان سودی نداشته باشد،در بازار برده فروشی داعش بازار شما گرمتر خواهد بود.

به گزارش شبنم ها،بی شک هزینه بسته شدن بازار آسیب زیادی به اقتصاد خواهد زد و حاکمیت باید چاره ای بیندیشد که ضد انقلاب و آشوبگران بیش از این جولان ندهند و یاس و نا امیدی جامعه را فرا نگیرد.

 عده ای آشوبگر که از بیرون خط میگیرند با عربده کشی درسطح  بازار ،باعث ترس بازاریان از هدر رفت سرمایه خود می شوند البته  بیشتربخاطر آنکه سرمایه شان آسیب پذیر است چون بقول خودشان  وام و قرض  می باشد میترسند و به ناچار مجبورند کنار بیایند.

 احساس امنیت خیلی مهم است که این روزها بعضی به خاطر مماشات و خویشتن داری نظام احساس میکنند از دست داده اند.

 جمعی از بازاریان متعهد ،مذهبی و پای کار آمده اند و خوشبختانه به دنبال ایجاد امنیت پایدار توسط خودشان هستند این یعنی مردمی کردن و تولید امنیت پایدار.

 مراقب باشیم این جریان بی سر و بی ایدئولوژی که درواقع هیچ سری ندارد با تحریک دشمنان خارجی و تجزیه طلبان به سهم خواهی و تجزیه ایران عزیزمان نرسد.

 این روزها پالسها و سیگنالهای خوبی نمیرسد،ورود بیش از حد اسلحه به داخل،عبور از ساخت بمب دستی به اسلحه ساختن،هشتک سازی مسلح شوید و ...همه بوی سوریه سازی میدهد.با راه اندازی اعتصابات و راه اندازی جنگ داخلی و سپس مداخله نیروهای خارجی یک جنگ تمام عیار راه خواهند انداخت و باید مراقب بود
که تمامیت ارضی ایران به خطر نیفتد.

 یک حرف به برهم زنندگان امنیت ، کاری نکنید که بعدها پشیمانیتان سودی نداشته باشد،در بازار برده فروشی داعش بازار شما گرمتر خواهد بود.

 جبهه کفر ،الحاد  استکبار ، منافقین ، گروههای تجزیه طلب اگر ایران را تجزیه کنند به ایرانی رحم نخواهند کرد وشما را مانند دستمال کاغذی بعد از استفاده پرت خواهند کرد و آب سیفون را هم میکشند.پس بدانید و آگاه باشید آتشی که برافروخته اید پشیمانی خاکستر آن است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار