9. دى 1399 - 11:47   |   کد مطلب: 20063
مردم ایران در این روز به یادماندنی تاریخ انقلاب اسلامی نشان دادند دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می شناسند و هرگز فریب نیرنگها و حیله های دشمنان را نمی خورند و دشمنان هرقدر خود را بزرگ و نزدیک به ایران جلوه دهند باز هم بازنده این میدان هستند.

حماسه نهم دی ماه و حضور مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران، برگ زرین دیگری از افتخارات مردان و زنان ایران زمین به حساب می آید.
در این روز ماندگار و تاریخی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی حماسه ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و نا امید ساختند.
9 دی ماندگار شد زیرا خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشمی مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور و وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.
آری 9 دی روز بصیرت، وحدت و همدلی ایران عزیز بود که ندای هل من ناصر ینصرنی بلندنشد اما فریاد لبیک یا حسین تا آسمان خروشید و به گوش جهانیان رسید.
9 دی تاریخ نبود بلکه خود تاریخ ساز بود و بر همه ما واجب است یاد این حماسه بزرگ  را گرامی بداریم و در سالروز این وحدت و همدلی با انقلاب و ارزشهای انقلاب و شهدا تجدید میثاق کنیم و به دنیا اعلام کنیم که هیچ یاوه گو و مزدوری نمیتواند ملت غیور و همیشه در صحنه ما را فریب دهد زیرا ما به معنای واقعی کلمه به آیه «ید الله فوق ایدیهم» اعتقاد داریم در این روز انقلاب اسلامی بار دیگر شکست ناپذیری اش را به رخ کسانی کشید که در خوابهای پریشان به سر میبردند وخیال خام سقوط حکومت خدایی را داشتند.

یادداشتی از : فاطمه باغبان بهار / فعال فرهنگی

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار