28. فروردين 1395 - 11:46   |   کد مطلب: 10069
دبیر ستاد بزرگداشت جشن پدران آسمانی از برگزاری این مراسم جشن در روز میلاد حضرت علی (ع) خبر داد و گفت:در این مراسم از فرزندان شهدای مدافع حرم نیز تجلیل می‌شود.
 فرزندان ,شهدای مدافع حرم, جشن پدران آسمانی, همدان ,تجلیل,

به گزارش شبنم ها ، معصومه خادمی پناه در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال اقشار مختلف مردم از برگزاری جشن پدران آسمانی اظهار داشت: امسال نیز با همکاری فرزندان شهدا نهمین جشن بزرگداشت روز پدر از سوی فرزندان شاهد استان برگزار می شود.

وی با اشاره به سابقه شکل‌گیری این ستاد در خراسان افزود:9 سال پیش فرزندان شهدا در سالروز میلاد حضرت علی (ع) با حضور در گلزار شهدا هدایایی را بر سر مزار پدران شهیدشان گذاشته و بدین صورت اولین گام های تشکیل این ستاد در کشور برداشته شد.

فرزند شهید خادمی پناه یاد آور شد: مراسم جشن پدران آسمانی دو سال اول در گلزار شهدا، 3 سال در باغ موزه دفاع مقدس همدان و پارک کودک و سال گذشته و امسال نیز در سالن ورزشی ابن سینا  و 8 شهرستان دیگر استان برگزار می‌شود.

وی با تشریح برنامه های این روز نیز خاطر نشان کرد:  نهمین دوره از جشن پدران آسمانی در همدان ، مصادف با 13 رجب با گرامیداشت یاد و خاطره 8 هزار شهید گلگون کفن استان با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت 20 و 30 دقیقه 5 شنبه آغاز شده و تا ساعت23 نیز ادامه خواهد داشت.

دبیر ستاد بزرگداشت پدران آسمانی  افزود: مراسم عطر افشانی مزار مطهر شهدا نیز در روز 5 شنبه با همکاری پایگاه مقاومت شهید دستغیب شهرک فرهنگیان که متولی برگزاری بسیاری از برنامه های فرهنگی در گلزار شهدا می باشد انجام خواهد شد. 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار