12. مرداد 1395 - 19:50   |   کد مطلب: 11559
همزمان با ولادت حضرت معصومه(س)
همایش دختران آفتاب در همدان برگزار می‌شود
مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان همدان از برگزاری همایش دختران آفتاب در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و به مناسبت گرامیداشت روز دختر خبر داد.

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : هادی فیض‌منش اظهار کرد: با آغاز دهه کرامت و ولایت همایش باشکوه دختران آفتاب با حضور بیش از 500 نفر از دختران اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد 14 مردادماه همزمان با روز دختر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اسلام دین شادی و نشاط است، گفت: دین اسلام موافق جشن و سرور است و باید طبق گفته بزرگان در شادی ائمه معصومین(ع) شاد و در غم آنها غمگین باشیم تا بتوانیم دین اسلام را نیز به خوبی در جامعه معرفی کنیم.

مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان همدان بیان کرد: باید در هر امری حد اعتدال را رعایت کرد و از افراط و تفریط دوری کرد، مخصوصاً در میان قشر جوان نباید متدین بودن را مخالف با شاد بودن به آنها معرفی کرد.

وی اضافه کرد: در روز میلاد حضرت معصومه(س) بهتر است پدران خانواده در راستای ارج نهادن به مقام دختران با دادن گل و هدیه از دختران خود تجلیل کنند.

فیض‌منش ادامه داد: هدف از برگزاری همایش و جشن در روز میلاد حضرت معصومه(س) ایجاد شادی و نشاط در دختران این سرزمین است.

وی به اجرای برنامه‌های متنوع و شاد در روز میلاد حضرت معصومه(س) اشاره کرد و افزود: سخنرانی حجت‌الاسلام فاضلیان، برگزاری مسابقه، اجرای طنز، مولودی خوانی و موسیقی از جمله برنامه‌های همایش بزرگ دختران آفتاب است.

مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان همدان یادآور شد: در حاشیه این مراسم غرفه محصولات فرهنگی در معرض دید عموم علاقمندان قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار