24. شهريور 1396 - 11:59   |   کد مطلب: 18590
معاون فرهنگي ـ آموزشي تبليغات اسلامي همدان:
برگزاری همايش استاني طلايه‌داران مبلغان در همدان
معاون فرهنگي ـ آموزشي تبليغات اسلامي استان همدان از برگزاري همايش استاني طلايه‌داران مبلغان در همدان خبر داد و گفت: اين همايش 25 شهريورماه با حضور سخنران كشوري برگزار خواهد شد.
همایش,طلايه‌داران مبلغان,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : حجت‌الاسلام داوود عباسی با اشاره به برگزاری همایش طلایه‌داران مبلغان در همدان، اظهار کرد: این همایش علاوه بر استانی به صورت شهرستانی در هر 9 شهرستان نیز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش هرساله در آستانه شروع ماه محرم برگزار می‌شود، هدف از برگزاری این همایش ابلاغ اولویت‌های تبلیغی به مبلغان فعال در سطح استان است.

معاون فرهنگی- آموزشی تبلیغات اسلامی استان همدان تبادل افکار و اندیشه‌ها، انجام هماهنگی، بررسی شیوه‌های تبلیغ و تبیین رویکردها را از اهداف این همایش عنوان کرد و گفت: همایش طلایه‌داران مبلغان با حضور حجت‌الاسلام تقوی مسوول ستاد ائمه جمعه کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مبلغین نقش مهمی در تبیین احکام دینی در جامعه را دارند، تصریح کرد: ایام محرم و صفر یکی از فرصت‌های بسیار مغتنم برای تبیین اولویت‌های دینی در جامعه است.

عباسی از برگزاری همایش مسوولان هیأت‌های مذهبی و همایش مداحان سراسر استان خبر داد و گفت: این همایش‌ها نیز علاوه بر استانی به صورت شهرستانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار