25. شهريور 1396 - 16:07   |   کد مطلب: 18605
مسوول ستاد نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی:
همایش «من نهج‌البلاغه می‌خوانم» در همدان برگزار می شود
این همایش روز سه‌شنبه 28 شهریورماه برگزار می‌شود، همایش «من نهج‌البلاغه می‌خوانم» ساعت 16:30 در کانون بسیج جوانان برگزار خواهد شد.
همایش,من نهج البلاغه میخوانم,نهج البلاغه خوانی,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدانafkl ih,شبنم ها

همایش «من نهج‌البلاغه می‌خوانم» در همدان برگزار می شود

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : سعید محمدی از برگزاری همایش «من نهج‌البلاغه می‌خوانم» در همدان خبر داد و اظهار کرد: این همایش به دنبال راه‌اندازی نهضت بین‌المللی نهج‌البلاغه‌خوانی که تیرماه امسال در همدان برگزار شد، در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این همایش روز سه‌شنبه 28 شهریورماه برگزار می‌شود، افزود: همایش «من نهج‌البلاغه می‌خوانم» ساعت 16:30 در کانون بسیج جوانان برگزار خواهد شد.

مسوول ستاد نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی در همدان تصریح کرد: سخنران این همایش حجت‌الاسلام‌ مهدوی ارفع مسوول نهضت بین‌المللی نهج‌البلاغه‌خوانی در کشور است و در این همایش خواهران و برادرانی که از تیرماه در این نهضت شرکت کردند، حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه هدف این همایش تبیین نهضت و ساماندهی تشکیل ستاد استانی نهج‌البلاغه‌خوانی در استان خواهد بود، افزود: پیش‌بینی می‌شود 300 نفر در این همایش استانی شرکت کنند.

محمدی با تأکید بر اینکه این نهضت دو راهبرد آسان‌سازی ـ ارزان‌سازی را دنبال می‌کند، افزود: در راهبرد آسان‌سازی مطالعه کتاب «گنج ناشناخته پدری» معرفی می‌شود زیرا در این کتاب توضیح داده شده که نهج‌البلاغه را باید چگونه مطالعه کنیم که به سختی برنخوریم.

وی اضافه کرد: در راهبرد ارزان سازی با توجه به اینکه در حاشیه همایش نمایشگاهی تشکیل شده است، بر این اساس علاقمندان به خرید نهج‌البلاغه می‌توانند، این کتاب را به جای 25 هزار تومان، 8 هزار تومان خریداری کنند.

انتهای پیام/ص

همایش من نهج البلاغه میخوانم همایش من نهج البلاغه میخوانم همایش من نهج البلاغه میخوانم همایش من نهج البلاغه میخوانم همایش من نهج البلاغه میخوانم همایش من نهج البلاغه میخوانم همایش من نهج البلاغه میخوانم همایش من نهج البلاغه میخوانم همایش من نهج البلاغه میخوانم نهضت نهج البلاغه خوانی نهضت نهج البلاغه خوانی نهضت نهج البلاغه خوانی نهضت نهج البلاغه خوانی نهضت نهج البلاغه خوانی نهضت نهج البلاغه خوانی نهضت نهج البلاغه خوانی 

دیدگاه شما

آخرین اخبار