27. مرداد 1395 - 18:48   |   کد مطلب: 11859
مدير ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري نهاوند از برپايي نمايشگاه سوغات، صنايع دستي و توليدات ايراني در نهاوند خبر داد

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران :  محسن جانجان از فعاليت نمايشگاه سوغات، صنايع دستي و توليدات ايراني در نهاوند خبر داد و بابيان اينکه اين نمايشگاه به همت شهرداري و اتاق اصناف شهرستان نهاوند و همراهي اداره ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري نهاوند برپاشده است، گفت: اين نمايشگاه با حضور نمايندگان چند استان کشور در پارک کوثر نهاوند برپا است.

وي هدف از برگزاري اين نمايشگاه را معرفي توليدات ايراني، سوغات و صنايع‌دستي نقاط مختلف ايران بيان کرد و گفت: در اين نمايشگاه علاوه بر عرضه مستقيم کالا فرصت مناسبي براي انتقال فرهنگ، آداب‌ورسوم و سنن مناطق متمدن ايران اسلامي فراهم است.

جانجان با اشاره به اينکه در اين نمايشگاه بحث اقتصاد مقاومتي با بهره‌گيري از کالاهاي داخلي مدنظر است، گفت: اميدواريم مردم طي اين مدت از محصولات موجود در نمايشگاه که حاصل دستان زحمتکش توليدکنندگان داخلي است بهره‌مند شوند.

جانجان استان‌هاي حاضر در نمايشگاه را کرمان، خراسان، يزد، سنندج، همدان، شيراز و اصفهان عنوان کرد و گفت: براي برگزاري اين نمايشگاه با رايزني‌هاي صورت گرفته از حضور تمامي استان‌هاي کشور استقبال شد و نمايندگاني از آن‌ها در نمايشگاه حاضر شدند که به لحاظ کمي و کيفي نمايشگاه تاکنون مطلوب اعلام‌شده است.

وي افزود: در اين نمايشگاه انواع سفال، لباس‌هاي محلي، صنايع فلزي مس زنجان و غيره در معرض ديد بازديدکنندگان قرارگرفته است.

انتهای پیام/ ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار