25. آبان 1395 - 21:47   |   کد مطلب: 13590
پیکر یازدهمین کبوتر خونین بال مدافع حرم استان همدان مورد استقال مردم دارالمجاهدین قرار گرفت.
شبنم ها,شهید,محمد حسین بشیری,مدالفع حرم,شبنم همدان

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرگزاری تسنیم : بعد از ظهر امروز، پیکر شهید" محمدحسین بشیری" یازدهمین شهید مدافع حرم استان وارد فرودگاه همدان شد و بانوای "یاحسین" و یا زینب"مورد استقال مردم شهیدپرور همدان، همرزمان و دوستان این شهید قرار گرفت.

پیکراین شهید معزز که از مربیان برجسته تخریب نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود پس از انجام تشریفات نظامی و مراسم استقبال، برای انجام مراسم وداع  به حسینیه امام (ره) منتقل شد.

علاوه بر برگزاری مراسم وداع در حسینیه امام(ره) و سخنرانی مسئول تخریب نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مراسمی نیز در مسجد صادقیه همدان، برای آخرین وداع و تجدید بیعت خانواده و دوستان این شهید برگزار می‌شود.

پیکر این شهید معزز فردا 9 صبح پس از تشییع بر دستان مردم ولایتمدار همدان، در گلزار شهر همدان و بنابر وصیت این شهید در کنار شهید" محمدرضا زارع الوانی " دیگر شهید مدافع حرم همدانی که چندی پیش او نیز در سوریه به شهادت رسید خاکسپاری می‌شود.

 شهید "محمد حسین بشیری" 22 آبان ماه امسال در سومین اعزام خود به جبهه مقاومت حین عملیات مستشاری در منطقه حلب سوریه به شهادت رسید.

استان همدان از سال گذشته تاکنون 11 شهید مدافع حرم از جمله حبیب سپاه سرلشگر پاسدار شهید "سردارحسین همدانی"  را در جبهه مقاومت تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار