29. آبان 1395 - 1:17   |   کد مطلب: 13659
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: منشا بسیاری از پرونده های فساد بی انضباطی مالی ، نداشتن قوانینی صحیح و برخوردهای صریح است.
احزاب,فساد,انتخابات,شبنم ها,حزب مردم سالاری, علیرضا محجوب نماینده مجلس

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : علیرضا محجوب نماینده مجلس عصر امروز در پیش کنگره پانزدهم حزب مردم سالاری با بیان اینکه ما امروز به شدت به سمت جامعه آریستوکرات در حال حرکت هستیم اظهار داشت: ما به سمت کسانی رفته ایم که تحصیلات عالیه دارند و کارگران و توده های 90 درصد از حکومت کردن و مشارکت در آن باز مانده اند .
وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به مساله فساد اقتصادی گفت: مساله فساد حاصل یک سلسله سیاست گذاری هاییست که تعمدا جاگذاری نمی شود. صندوق بین المللی پول، مبدا اصلی فساد در کشورهای در حال توسعه را ، موضوع بی انضباطی مالی می داند.
وی در ادامه با بیان اینکه  منشا بسیاری از  پرونده های فساد بی انضباطی مالی ، نداشتن قوانینی صحیح و برخوردهای صریح است تاکید کرد: اگر بخشی نتواند با بی انضباطی برخورد کند، یعنی اینکه همه چیز می تواند فاسد باشد. این فساد از حکومت فئودالی و خانی هم بدتر می شود چرا که اگر در آنجا فساد محدود است در اینجا به دلیل بی انضباطی های مالی فساد گستره می شود.
نماینده مجلس در پایان اظهار داشت: همه جریانات و کسانی که در مجلس حضور دارند اگر خواستار باز شدن این راه هستند، باید مسیر مشارکت مردم در همه امرو و تصمیمات را باز کنند.

انتهای پیام/ص
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار