29. آبان 1395 - 1:24   |   کد مطلب: 13660
دبیر کل حزب مستقل جمعیت ایران اسلامی در پیش کنگره پانزدهم حزب مردم سالاری گفت : سران قوا به فعالیت احزاب اهمیت نمی دهند.
 احزاب,حشمتیان,شبنم ها,انتخابات,رئیس خانه احزاب,حزب مردم سالاری
به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : قدرت اله حشمتیان رئیس خانه احزاب در مراسم پیش کنگره پانزدهم حزب مردم سالاری گفت: تمام عقب ماندگی کشور در 40 سال گذشته به دلیل بی توجهی به احزاب بوده است  و این بدین خاطر است که کسی  به دموکراسی توجه ندارد و ما از بسیاری از کشورها درباره دموکراسی عقب تر هستیم.
 
دبیر کل حزب مستقل جمعیت ایران اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر آنچه مهم است این است که دولت هیج توجه و اعتقادی به فعالی احزاب ندارد. این در حالی است که مقام معظم رهبری به عنوان مثال در سفر خود به کرمانشاه فرمودند: بیایید به لیستهای انتخاباتی رای بدهید اما گوش شنوایی وجود نداشت.
 
حشمتیان در ادامه با اشاره به عدم توجه دولت مردان به متهذبین کشور گفت: یکی از مسئولین خانه احزاب 10 نامه برای ملاقات با سران قوا نوشتند اما به هیچ کدام از آنها پاسخی داده نشد که این خود بی توجهی به متهذبین را مشهود میکند.
 
وی ادامه داد : همچنین بنده در مراسم درگذشت یکی از بستگان شخصیت های سیاسی زمانی که دستیار ویژه رئیس جمهور را میبینم به وی نامه ای می دهم و از وی در خواست می کنم تا بتوان دیداری با رئیس جمهور داشت که آن فرد به بنده می گوید مسئله به ما ربط ندارد.چرا باید وضع اینگونه باشد. وقتی دولت به ما بی اهمیتی می کند دیگر خانه احزاب به معنی چیست . چرا وقتی انتخابات ها تمام می شود کسی  به شخصیتهای حزبی اهمیت نمی دهد.
 
حشمتیان تاکید کرد: ما همواره از نشست و دیدار با سران قوا استقبال می کنیم اما به شرط اینکه این مسئولین به ما وقت ملاقات دهند.
 
رئیس خانه احزاب اظهار داشت: معتقدم مسئولین باید در اختیار احراب باشد که اگر نباشد تهذبی در کشور شکل نمی گیرد
 
وی در پایان تصریح کرد: بنده دوست دارم رسانه فریاد بنده را به گوش سران سه قوه برسانند چرا که بی توجهی به احزاب کم توجهی به مردم تلقی می شود.
 
 
انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار