7. آذر 1395 - 9:12   |   کد مطلب: 13844
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد:
راه اندازی طرح همسان گزینی برای اولین بار در همدان
این طرح به صورت قانونی و با حضور کارشناسان و افراد مجرب و مشاورین معتمد اجرا می شود و به زودی این سایت راه اندازی می شود و مجردین می توانند در این سایت ثبت نام کنند و تمام اطلاعات افراد به صورت محرمانه می باشد | در حال حاضر سایت هایی در فضای مجازی تحت عنوان همسر یابی فعالیت می کنند که هیچ کدام از آنها مجوز ندارد.
همدان,شبنم همدان,همسریابی,طرح همسان گزینی,shabnamha.ir,ازدواج جوانان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از همدان پرس : معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اظهار داشت: در جهت ترویج فرهنگ ازدواج آسان و حل بخشی از مشکلات حوزه ازدواج، طرح همسان گزینی برای اولین بار در همدان با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و سایت فرهنگی تبیان در همدان اجرا می شود.

اسداله ربانی مهر گفت: این طرح به صورت قانونی و با حضور کارشناسان و افراد مجرب و مشاورین معتمد اجرا می شود و به زودی این سایت راه اندازی می شود و مجردین می توانند در این سایت ثبت نام کنند و تمام اطلاعات افراد به صورت محرمانه می باشد.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان افزود: در حال حاضر سایت هایی در فضای مجازی تحت عنوان همسر یابی فعالیت می کنند که هیچ کدام از آنها مجوز ندارد و بیشتر با اهداف اقتصادی و سودجویی فعالیت می کنند و صلاحیت این کار مهم را ندارند.

ربانی مهر ادامه داد: پلیس فتا با سایت های همسر یابی که مجوز ندارند برخورد می کند و هم اکنون تعدادی سایت همسر یابی در همدان در فضای مجازی فعالیت دارند که فعالیت آنها غیر قانونی است و البته مراجع قانونی در این زمینه برخرد قانونی داشته است .

وی گفت: بحث ازدواج بسیار امر مهم و حیاتی است و خانواده در اسلام جایگاه مهمی دارد و باید سعی شود که این امر مهم در مسیر دوستی قرار گیرد تا بتوانیم در جهت ترویج فرهنگی ازدواج اسان و آگاهانه و پایدار موفق عمل کنیم و در نتیجه شاهد افزایش آمار ازدواج و کاهش طلاق در جامعه باشیم.

وی در پایان گفت: این طرح تا کنون در تهران و اصفهان اجرا نشده و همدان سومین استانی است که قرار است این طرح را با یک برنامه ریزی درست انجام دهد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار