7. آذر 1395 - 22:37   |   کد مطلب: 13860
مسئول ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین حسینیدر استان همدان گفت: مردم همدان با پذیرایی از زائران اربعین مدال «دارالخادمین حسینی» را به گردن خود آویختند.
همدان,پذیرایی از زائران,شبنم همدان,ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین حسینی,shabnamha.ir,afkl ih,مدال «دارالخادمین حسینی»

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان : سیدرضا موسوی عصر امروز در آیین اختتامیه خیمه‌های خادمی زائران اربعین حسینی استان همدان در منزل «محمدحسین بشیری» آخرین شهید مدافع حرم همدان اظهار داشت: امسال در 36 نقطه از استان ایستگاه‌های پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی توسط مردم برپا شد.

وی خطاب به خادمان افزود: در این مدت شما توان و وقت خود را گذاشتید تا زائران حرم حسینی با خاطره‌ای خوب از دارالمؤمنین همدان خارج شوند.

مسئول ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین حسینی در استان همدان با بیان اینکه مردم همدان با پذیرایی از زائران مدال افتخار دیگری به عنوان «دارالخادمین» را به گردن خود آویختند، بیان کرد: در طول این مدت خادمین با جان و مال خود به مردم خدمت کردند و افتخار نوکری امام حسین(ع) را از دست ندادند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه بسیاری از خادمان می‌خواستند همانند دیگران در پیاده‌روی اربعین شرکت کنند اما با ماندن در استان افتخار خدمت‌رسانی به یک میلیون و 800 هزار نفر از زائران در مسیر تردد از استان همدان را به دست آوردند.

موسوی با اشاره به حضور 8 هزار زائر ترک زبان خارجی در استان همدان اظهار داشت: این زائران که از کشورهای آذربایجان و ترکیه وارد همدان شدند و از خدمات ارائه شده در ایستگاه‌ها بسیار راضی بودند.

وی گفت: با برپایی ایستگاه‌های خدمت‌رسانی به زائران حرم حسینی امکان استراحت برای زائران فراهم شد و به همین دلیل نیز از بروز اتفاقات ناگوار مانند سوانح رانندگی جلوگیری شد.

مسئول ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین حسینی در استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم نیز عنوان کرد: ما مکان اختتامیه این برنامه را در منزل آخرین شهید مدافع حرم همدان شهید «محمدحسین بشیری» قرار دادیم تا به یاد داشته باشیم که آسایش کنونی ما به دلیل ایثار کسانی است که هزاران کیلومتر دورتر از کشور با جانفشانی، امنیت کشور را تأمین می‌کنند.

وی خطاب به حضار تصریح کرد: این وحدت را از دست ندهید و با همین انرژی در برنامه‌ها شرکت کنید تا در اربعین آینده با قوت بیشتر وارد عرصه خادمی شویم.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار