25. دى 1395 - 16:09   |   کد مطلب: 14788
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان
بانوان همدانی بیش از یک کیلو طلا به عتبات عالیات هدیه کردند
استان همدان جزو پنج استان برتر کشور در زمینه فعالیت به منظور بازسازی عتبات عالیات شناخته شده است
عتبات عالیات,اهدا طلا,بانوان همدانی,بازسازی عتبات عالیات,یک کیلو طلا,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : محمدعلی بادامی گفت: در 99 ماهه سال جاری بیش از یک کیلو طلا توسط بانوان نیک اندیش همدانی برای مشارکت در بازسازی و مرمت اعتاب مقدسه اهداء شده است.

وی افزود: با همکاری رابطان فعال در شهر ها و روستاهای استان یک کیلو و ۳ گرم طلا به ارزش یک میلیارد و ۱۵۴ میلیون و ۱۰۷ هزار ریال جمع آوری و به ستاد مرکزی ارسال شده است.
 
وی با اشاره به نقش بانوان در آشنایی خانواده ها با جایگاه رفیع اهل بیت (علیهم السلام )و ترغیب در  مشارکت برای حضور در پروژه ها تصریح کرد: در این مدت همچنین یک میلیارد و ۱۰۰ ریال پول نقد اهدا شده است .

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان با بیان اینکه همچنان تلاش ها برای مشارکت در بازسازی و مرمت بقاع متبرکه در عراق ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مجموعا دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برای بازسازی عتبات عالیات جمع آوری شده که حاصل تلاش این کمیته در ۹ ماهه امسال بوده است.

بادامی ابراز داشت: همچنین پایگاه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان در حال جمع آوری نذورات و کمک های مردمی هستند. 

وی گفت: استان همدان جزو پنج استان برتر کشور در زمینه فعالیت به منظور بازسازی عتبات عالیات شناخته شده است.

وی با اشاره به ایجاد هشت موکب در اربعین حسینی در عتبات عالیات و هشت موکب در استان همدان گفت: هزینه موکب‌ها در داخل استان 400 میلیون تومان و در عتبات عالیات بیش از یک میلیارد و 850 میلیون تومان از محل کمک های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار