26. دى 1395 - 8:05   |   کد مطلب: 14795
دومین بانوی والیبال هم به شومن کلاب بلغارستان پیوست؛
زینب گیوه هم لژیونر والیبال بانوان شد
بعد از مائده برهانی که به عنوان اولین لژیونر تاریخ والیبال بانوان ایران به تیم شومن کلاب بلغارستان پیوست، زینب گیوه هم به این تیم منتقل شد.
والیبال,بانوان,ایران,لژیونر,بلغارستان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از سایت ورزش بانوان : زینب گیوه که در روزهای اخیر برای دریافت رضایت نامه خود از مسئولان دانشگاه آزاد تلاش می کرد، به نظر می رسد حضورش در تیم بلغارستانی قطعی شده است.

زینب گیوه بازیکن ۳۳ ساله پست دریافت کننده (قدرتی ) و سابقه همکاری با تیم های دانشگاه آزاد ، گیتی پسند اصفهان و پرسپولیس را در کارنامه خود دارد . این بازیکن همچون مائده برهانی دعوتنامه همکاری از سوی باشگاه شومن بلغارستان دریافت کرده و می تواند با حجاب در کنار این تیم در رقابت های لیگ برتر این باشگاه بازی کند .

گیوه روز پنجشنبه راهی بلغارستان شد. این در حالی است که مریم هاشمی روز جمعه (یک روز پس از سفر زینب گیوه به بلغارستان) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، اعلام کرد:‌ قطعا جامعه والیبال کشور از حضور زنان والیبالیست  محجبه ایرانی در لیگ های خارجی بویژه اروپا و آمریکا حمایت می کند اما با توجه به اینکه همه تیم ها در حال حاضر درگیر لیگ هستند دانشگاه آزاد با توجه به امکان کم جایگزینی یک بازیکن خوب به جای گیوه نمی تواند با خروج وی از ترکیب تیم موافقت کند.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار