19. شهريور 1395 - 16:58   |   کد مطلب: 12289
تیم والیبال بانوان بانک سرمایه با شکست 3 بر یک مقابل آلتای قزاقستان نتوانست به جمع 4 تیم برتر آسیا راه پیدا کند و حالا باید برای مقام پنجمی بجنگد.

به گزارش شبنم همدان به نقل از بلاغ : تیم بانوان بانک سرمایه بعد از دو پیروزی مقابل نماینده‌های کره‌شمالی و چین تایپه خود را به مرحله دوم حذفی جام باشگاه‌های آسیا رسانده بود؛ اتفاقی که برای اولین‌بار برای بانوان ایرانی رخ داده بود. این تیم نوپا که برای اولین بار با سرمربی جدید خود به جام باشگاه‌های آسیا رفته بود موجی از انگیزه و آغاز راه والیبالیست‌های بانوان ایرانی در آسیا را به نمایش کشید.
 

بردهای قاطعانه و دو شکست مقابل رقبایی که در المپیک هم مدعی هستند شور والیبال بانوان ایرانی در آسیا را بیش از گذشته کرده بود. آنها از ساعت 13 به مصاف آلتای قزاقستان رفتند تا شانس خود را برای یک شگفتی دیگر امتحان کنند که در ست اول موفق هم بودند. بانوان ایرانی ست اول را 25 بر 20 با برد پشت سر گذاشتند اما سه ست بعدی حریف قدرتمند  بازی را به سود خود رقم زد تا این شکست نزدیک آخرین تلاش بانوان والیبالیست ایرانی برای خلق شگفتی در مانیل فیلیپین باشد.

تصاویر رالی‌های پر رفت‌وبرگشت تیم بانوان بانک سرمایه و دو برد کم سابقه‌ای که این تیم توانست کسب کند، حالا در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است تا طرفداران والیبال مثل تیم آقایان حالا به بانوان هم افتخار کنند.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار