27. دى 1395 - 15:50   |   کد مطلب: 14825
رئیس دانشگاه پیام نور همدان از کسب مقام دوم کشوری اين دانشگاه در حوزه تربیت بدنی خبر داد.
همدان,دانشگاه پیام نور,تربیت بدنی,مقام اول,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : صفی الله صفایی اظهارکرد: سازمان دانشگاه پیام نور هر ساله استان‌ها را براساس امتیازاتی که در مسابقات کسب می‌کنند رتبه‌بندی می‌کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور همدان از بین 31 استان کشور مقام دوم را در حوزه تربیت بدنی کسب کرده است، افزود: استان قم مقام اول و استان خوزستان مقام سوم این بخش را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس دانشگاه پیام نور همدان با اشاره به اینکه وضعیت دانشگاه پیام نور همدان از دانشگاه‌های مشهد، کرج و تهران نیز بهتر بود و این یک افتخار برای استان است، شاخص‌های انتخاب را حوزه‌های قهرمانی، شرکت در مسابقات و برگزاری دوره‌های آموزشی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در رشته تنیس روی میز، فوتسال، والیبال، کشتی و به خصوص بسکتبال بسیار فعال است، اظهار داشت: کسب رتبه دوم دانشگاه پیام نور در المپیادهای ورزشی در کسب این مقام بسیار تاثیرگذار بوده است.

صفایی با اشاره به اینکه 300 میلیون تومان اعتبار به بخش تربیت بدنی اختصاص پیدا کرده است، افزود: این اعتبار به نسبت دانشجویان بین مراکز توزیع می‌شود.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه سعی کرده‌ایم با حداقل هزینه‌ها بیشترین بازده را داشته باشیم، خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار