28. دى 1395 - 8:05   |   کد مطلب: 14832
رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان همدان:
بیلیارد بانوان در استان همدان فعال می‌شود
رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان همدان گفت: با ارائه آمورش رایگان و اختصاص سانس ویژه، بیلیارد و اسنوکر بانوان در همدان فعال می‌شود.
همدان,بیلیارد بانوان,اسنوکر,آموزش رایگان بانوان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم :‌ محمدجواد سیف با بیان اینکه برنامه‌های گسترده‌ای برای رشد و بالندگی سه رشته بولینگ، بیلیارد و بولس داریم اظهار داشت:  به دنبال این هستیم بسته نشاط و شادابی را در سبد خانواده‌ها ایجاد  کنیم.

وی از داشتن برنامه برای توسعه این سه رشته در استان گفت و افزود: آموزش رایگان بانوان، ترویج بیلیارد در بین دانش‌آموزان، افزایش تعداد باشگاه‌ها، برگزاری جشنواره‌های مختلف، حضور منظم در مسابقات، اجرای طرح امتیازدهی به باشگاه‌های فعال، کشف استعدادها و نخبه‌ها، پرورش مربیان و داوران مستعد، سازماندهی امور بیمه‌ای ورزشکاران و افزایش تعداد آنها از جمله برنامه‌های هیئت بولینگ و بیلیارد استان همدان است.

سیف با اشاره به اینکه معتقدیم بولینگ، بیلیارد و بولس ویژه قشر خاصی نیست و هر خانواده‌ای می‌تواند در این ورزش‌ها فعالیت کند، عنوان کرد: خانواده‌ها دیگر نگران حضور فرزندانشان در سالن‌های این رشته ورزشی نیستند.

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس همدان با اشاره به اینکه  رشته‌های بیلیارد و اسنوکر در بازی‎‎های المپیک تابستانی 2020 توکیو حضور خواهند داشت، اظهار داشت: المپیکی شدن این رشته مسئولیت هیئت‌های استانی را سنگین‌تر کرده است. هر چند این رشته‌ها در استان همدان در ابتدای راه خود هستند اما باید با توسعه و رشد این ورزش بتوان قهرمان‌های ملی در استان پرورش دهیم.

سیف با اعلام اینکه به دنبال تمهیدات لازم برای حضور بانوان همدانی در بیلیارد و اسنوکر هستیم گفت: قصد داریم با ارائه آموزش رایگان و اختصاص امتیازهای ویژه، سانس‌های اختصاصی بانوان را فعال سازیم تا آنها نیز در این ورزش به پیشرفت و موفقیت برسند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار