7. بهمن 1395 - 16:21   |   کد مطلب: 14995
به گفته نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد همدان:
ویزیت رایگان دانش آموزان 700 مدرسه مروج سلامت در همدان
فاطمه شیروانی عنوان کرد: با 700 مدرسه مروج سلامت به توافق رسیده‌ایم که پزشکان و پرستاران سمن‌های سلامت به این مدارس بروند فعالیت‌های غربالگری و معاینه را به صورت رایگان انجام دهند.
سمن ها,سازمان های مردم نهاد,مدارس مروج سلامت,ویزیت رایگان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان : فاطمه شیرانی ظهر امروز در جلسه اتاق فکر سمن‌های حوزه خیریه و نیکوکار در محل سالن جلسات استانداری همدان بر لزوم توجه به حوزه آسیب‌های اجتماعی تأکید و اظهار داشت: مادامی که نتایج حوزه‌های سلامت آسیب‌های اجتماعی برهم اثرگذار نشوند اثرات مطلوبی به دنبال ندارند.

وی عنوان کرد: با 700 مدرسه مروج سلامت به توافق رسیده‌ایم که پزشکان و پرستاران سمن‌های سلامت به این مدارس بروند فعالیت‌های غربالگری و معاینه را به صورت رایگان انجام دهند.

فاطمه شیرانی با بیان اینکه در امور خیر بیش از اعتبارات نیازمند همت و عزم جدی هستیم، تصریح کرد: سابقه 12 سال فعالیت من در حوزه سازمان‌های مردم نهاد اثبات کرده است آنقدر که تعامل و ارتباط در پیشبرد امور اثرگذار است اعتبار و بودجه تأثیر ندارد.

وی افزود: هریک از سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه ازدواج، اگر بسته فرهنگی  نداشته باشند افزایشی در امر ازدواج نداریم چراکه عدم کار فرهنگی، افزایش آمار طلاق را در این حوزه در پی دارد.

نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد در هیئت نظارت همدان با بیان اینکه راه‌حل درست این است که هریک از سمن‌ها مسئولیت یک کار خیر را برعهده گیرند، افزود: همه‌ی سمن‌ها باید به اتاق آسیب‌های اجتماعی و اتاق سلامت لینک شوند.

شیرانی با اشاره به اینکه جوانان زیادی بیکار‌ند که باید به جای ماهی خوردن ماهیگیری را به آنها یاد داد، افزود: تاکنون سه جوان با بیماری تالاسمی را مشغول به کار کرده‌ام.

وی با اشاره به اینکه سطح تحصیلات برخی از این جوانان بالاست و با این سطح سواد حتی برای طی کشیدن التماس می‌کنند چراکه به دنبال کار هستند،گفت: هنر این است که ماهیگیری و نه ماهی خوردن به آنها یاد داده شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار