12. بهمن 1395 - 20:23   |   کد مطلب: 15084
این مراسم فردا چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در زورخانه پهلوان علی میرزا کنار سالن فردوسی با حضور خیرین و مسؤولان استان برگزار می‌شود.
همدان,جشن گلریزان,جشن گلریزان زوجهای جوان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان : اسدالله ربانی‌مهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اعطای یکصد وام قرض‌الحسنه ازدواج توسط مجمع خیرین ازدواج در یک سال اخیر اظهار کرد: این مجمع توانسته 70 جهیزیه برای زوج‌های نیازمند تامین کند.

وی با اشاره به لزوم حمایت خیران به منظور ارائه خدمات بهتر گفت: مجمع خیرین ازدواج یک اقدام فرهنگی ماندگار در راستای کمک به زوج‌های جوان است.

رئیس مجمع خیرین ازدواج همدان با بیان اینکه شعار مجمع «ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار» است، گفت: برنامه‌های فرهنگی خوبی در راستای تقویت مجمع خیران ازدواج در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه سعی داریم این مجمع را به عنوان یک نهاد فرهنگی خدمت رسانی به جوانان تقویت کرده و معرفی کنیم؛ اظهار کرد: مجمع خیرین ازدواج در همه شهرستان‌ها فعال شده که البته در شهرستان نهاوند و همدان فعالیت‌های بهتری را شاهد بودیم.

ربانی‌مهر از برگزاری سومین جشن گلریزان ازدواج زوج‌های جوان در همدان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم فردا چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در زورخانه پهلوان علی میرزا کنار سالن فردوسی با حضور خیرین و مسؤولان استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار