19. بهمن 1395 - 12:20   |   کد مطلب: 15212
آتش‌سوزی در یکی از سوله‌های شرکت بافتینه ملایر که از کارخانه‌های صنعتی تولید منسجوات است، رخ داده و به علت بالا بودن ابعاد حادثه هنوز اطلاع دقیقی از علت آن مشخص نیست اما موضوع در دست بررسی است.
آتش سوزی,همدان,ملایر,کارخانه بافتینه ملایر,آتش نشانی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : یک سوله انبار محصولات کارخانه بافتینه به طور کامل با محتویات داخل آن در آتش سوخت و سقف آن ریزش کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: ساعت 4:23 صبح با اطلاع به سامانه 125 گروه‌های عملیاتی به منطقه حادثه اعزام شدند.

وحید جوادی با بیان اینکه طول زمان رسیدن به محل حادثه هفت دقیقه بود، گفت: با عملیات و تلاش‌های بی‌وقفه، عملیات اطفای حریق در ساعت 7:33 بامداد به پایان رسید اما نیروهای آتش‌نشانی تا ساعت 8 صبح در محل حادثه حضور داشته و کار لکه‌گیری را انجام دادند.

وی با بیان اینکه 38 نفر از نیروهای آتش‌نشانی ملایر به این عملیات اعزام شدند، گفت: به علت بالا بودن ابعاد حادثه نیروهای امدادی از شهرستان‌های اطراف مانند نهاوند، بروجرد، جوکار و... نیز در محل حادثه امدادرسانی داشتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر تصریح کرد: تنها مصدوم این حادثه یکی از آتش‌نشانان بود که به علت زمین خوردن در مواد مذاب، دچار سانحه سوختگی از ناحیه دست و پا شده و به مرکز درمانی منتقل شده است.

وی اضافه کرد: آتش‌سوزی در یکی از سوله‌های شرکت بافتینه ملایر که از کارخانه‌های صنعتی تولید منسجوات است، رخ داده و به علت بالا بودن ابعاد حادثه هنوز اطلاع دقیقی از علت آن مشخص نیست اما موضوع در دست بررسی است.

جوادی با اشاره به اینکه طبق گفته مسئولان این کارخانه، مواد اولیه و محصولات تولیدی این شرکت اشتعال‌زا بوده است، افزود: با توجه به اشتعال و حرارت زیاد همه محصولات موجود در انبار از بین رفت و همه آهن‌آلات و سقف سوله فرو ریخت و سوله به طور کامل تخریب شد.

وی در پایان اضافه کرد: اطلاعات تکمیلی به محض جمع‌آوری در خصوص این حادثه سریع در اخبار بعدی اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار