6. فروردين 1396 - 19:49   |   کد مطلب: 15958
مدیرعامل شرکت گاز همدان از وقوع سانحه آتش‌سوزی در ایستگاه تقلیل فشار گاز در ۱۰ کیلومتری پلیس راه جاده همدان - تهران و سه راهی کوریجان و فوت ۲ نفر از کارگران شرکت گاز بر اثر سوختگی خبر داد.
آتش سوزی,انفجار,ایستگاه تقلیل فشار گاز,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

آتش‌سوزی ناشی از انفجار در ایستگاه تقلیل فشار گاز همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : محمدمهدی مهدوی اظهار داشت: درحالی که دو کارگر امروز حوالی ساعت 11 الی 11:300 مشغول کار عملیاتی و سرویس ایستگاه تقلیل فشار گاز در جاده همدان - تهران بودند به علت انفجار در این ایستگاه 2 تن از کارگران در آتش سوختند.

 

مهدوی بیان کرد: این 2 کارگر در حین عملیات تعمیراتی در ایستگاه بودند که بخشی از ایستگاه دچار آسیب و نشتی می‌شود و به سبب انفجاری که در آن ناحیه ایجاد می‌شود دچار سوختگی شده و در دم فوت می‌کنند.

وی با بیان اینکه شخص دیگری در اطراف محل سانحه وجود نداشته است گفت: کسی مصدوم نشده و تنها 2 نفر جان خود را از دست می‌دهند.

مهدوی افزود: در ساعت 12 ظهر همکاران خط لوله وارد ایستگاه شده و آتش مهار می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز همدان گفت: اکنون سرویس گاز در بخش کوریجان، مهاجران و روستاهای اطراف به سبب این اتفاق قطع است و تا دو ساعت دیگر وصل می‌شود.

وی با ابراز تأسف از این حادثه به خانواده های 2 کارگر فوت شده تسلیت گفت.

به گزارش تسنیم، ایستگاه تقلیل فشار گاز در منطقه مجاور مجتمع رفاهی امیر اشرف واقع در 10 کیلومتری پلیس راه جاده همدان - تهران و سه راهی کوریجان واقع است.

انتهای پیام/ص

آتش سوزی آتش سوزی آتش سوزی آتش سوزی آتش سوزی آتش سوزی آتش سوزی آتش سوزی آتش سوزی آتش سوزی آتش سوزی انفجار انفجار انفجار انفجار انفجار انفجار انفجار انفجار انفجار انفجار 

دیدگاه شما

آخرین اخبار