20. بهمن 1395 - 16:53   |   کد مطلب: 15242
رئیس پلیس راهور استان همدان:
مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در همدان مشخص شد
مسیرهای راهپیمایی یوم‌ الله ۲۲ بهمن و همچنین برخی سخنران های این روز در استان همدان مشخص شد.
 22 بهمن,راهپیمایی,همدان,مسیرهای راهپیمایی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از نافع : رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: راهپیمایی 22 بهمن با حضور پرشور مردم و سخنرانی آیت الله عالمی، نماینده ولی فقیه در جهاد سازندگی  در مرکز استان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلیان افزود: با توجه به تقارن راهپیمایی امسال با روز جمعه و تأکید بر برگزاری آیین، سیاسی، عبادی نماز جمعه، پایان این مراسم با برگزاری نماز جمعه همراه خواهد بود.

 

وی با اشاره به مسیرهای راهپیمایی در مرکز استان بیان کرد: این مراسم در همدان از ساعت 10:30 با تجمع در میدان امام خمینی(ره) آغاز و سپس مردم مسیر خیابان شریعتی تا چهارراه شریعتی و سپس حسینیه امام خمینی(ره) را می پیمایند.

 

فاضلیان درباره ضرورت حضور در این مراسم نیز اظهار کرد: این حضور هر سال نسبت به سال گذشته، حساس تر و چشمگیرتر است زیرا موجب ناامیدی آمریکا و دشمنان نظام می شود.

 

مسیر های راهپیمایی 22 بهمن و سخنران ها در سایر شهرستان های استان به شرح زیر می باشد:

 

قهاوند: شروع راهپیمایی از ساعت یازده صبح از میدان معلم قهاوند (روبروی بخشداری ) و حرکت به سمت مسجد جامع و اقامه نماز جمعه می باشد.

 

فامنین: شروع راهپیمایی از ساعت 10 صبح و حرکت از مسجد جامع فامنین به سمت میدان آزادی حرکت کرده  و در ادامه به مسجد اعظم برای اقامه نماز جمعه برمیگردند.

 

ملایر: شروع راهپیمایی ساعت  10صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت مسجد جامع است.

 

بهار: شروع راهپیمایی ساعت 10 صبح از میدان شهدا تا مصلای امام خمینی شهر بهار بوده و سخنران مراسم فرماندار شهرستان بهار محسن مرادی پناه می باشد.

 

تویسرکان: حبیب مومیوند فرماندار تویسرکان نقطه آغازین برای حضور در این روز بزرگ را میدان شهید فرشید هرمزی ساعت 10:300 صبح روز جمعه اعلام کرد.

 

نهاوند: راهپیمایی ساعت 10 صبح از مقابل مسجد شهید آیت الله حیدری به سمت میدان ابوذر و سپس میدان امام خمینی(ره) بوده و سرانجام تجمع مردم در مصلی نماز جمعه نهاوند می باشد.

 

اسد آباد: راهپیمایی رأس ساعت 10:30 با تجمع مردم در مقابل دفتر امام جمعه آغاز و مسیرهای خیابان امام،  میدان امام، خیابان فرهنگ را طی و به میدان طالقانی( ساعت ) ختم انجام خواهند شد، سخنران این مراسم حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان خواهد بود.

 

انتهای پیام/ص

 
 
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار