21. بهمن 1393 - 12:57   |   کد مطلب: 4931
سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با صدور بیانیه ای به مناسبت سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد.
 بیانیه  سازمان بسیج  جامعه  سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان

به گزارش شبنم ها، در متن این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی در طول حیات مبارک خویش همواره مورد دشمنی  نظام سلطه بوده  است این دشمنی در طول بیش از  36 سال  گذشته  صورت های مختلفی به خود گرفته و دشمن به طریق  مختلفی کوشیده است  تا انقلاب اسلامی را از میان راه با شکست مواجه سازد .

ایستادگی و استقامت  ملت ایران و هوشمندی و هوشیاری حضرت امام خمینی (ره) و پس از ایشان تدابیر حکیمانه  امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) باعث شده که تا کنون  برنامه های دشمن با شکست  مواجه شود و موج بیداری اسلامی  با الگو پذیری از انقلاب  اسلامی  ایران  به پدیده ای بی نظیر  برای احیای حرمت انسان و مقام والای او در پذیرفتن  بار مسئولیت خلیفه اللهی  تبدیل شود و امواج خروشان و سراسر عقلانیت آن  بر گرفته از تجلی نور و رحمت الهی است می رود تا همه  بیدار دلان و منتظران  را به وادی  امن  و سر منزل مقصود  رهنمون سازد  و زمینه ظهور تنها  منجی عالم بشریت  را فراهم نماید و همه دنیا را که  تشنه وجود ذی وجود  عدالت گستر  هستی اند  را از سر چشمه زلال عشق و  معرفت سر شار سازد.

 سازمان بسیج  جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان همراه با همه بانوان عفیف و فاطمی در  دارالمومنین، ضمن مبنا قرار دادن این بیان  زیبا  از امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) « که ملت  ما به شاگردی مکتب نبوی  و درس  محمد (ص) افتخار می کند. » و ضمن  اعلام  به همه زنان  و مسلمانان  آزاده  جهان  که پیامبر  بزرگ اسلام  نه تنها نظامی را شکل داد  که برای همه عرصه ها  و نسل ها  نماد کامل و الگویی  تمام عیار شد بلکه  با سیره منحصر  به فرد خود نمونه ای اعلا  از اخلاق یک انسان  مکتی و الهی  را در پیش  روی جهانیان  قرار داد.

در یوم الله 22 بهمن  همراه با همه مردم  مسلمان ایران ضمن حمایت از همه ارزش های اسلام  و انقلاب، فریاد الله اکبر، لبیک یا رسول الله ، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل  سر می دهیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار