21. بهمن 1395 - 12:25   |   کد مطلب: 15256
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان اعلام کرد:
به‌کارگیری ۸ دستگاه خودروی برقی در پیاده‌راه‌بوعلی
ایجاد تعاملات اجتماعی میان مردم و افزایش ارزش افزوده برای کسبه از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح بوده است | به محض آغاز عملیات اجرایی نگرانی‌ها تبدیل به رضایت‌مندی شد و این طرح ظرف مدت چهار ماه با به‌کارگیری بهترین مصالح عملیاتی گردید | قصد حذف دست‌فروشان را نداریم، اما ساماندهی حتماً اتفاق خواهد افتاد.
همدان,پیاده راه بوعلی,خودروی برقی,رئیس کمیسیون خدمات شهری,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از همدان پرس :  رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان در مراسم افتتاح پیاده  راه بوعلی با اشاره به اینکه طرح پیاده‌راه سازی شش خیابان اصلی شهر طرحی گردشگری، اجتماعی و فرهنگی است، اظهار داشت: اجرای پیاده‌راه سازی با جرأت و جسارت شهردار و مدیر منطقه یک شهرداری اجرایی شد و امیدواریم بقیه طرح نیز به همین منوال عملیاتی شود.

کامران گردان با بیان اینکه اجرای طرح در ابتدا نگرانی کسبه را به همراه داشت، افزود: به محض آغاز عملیات اجرایی نگرانی‌ها تبدیل به رضایت‌مندی شد و این طرح ظرف مدت چهار ماه با به‌کارگیری بهترین مصالح عملیاتی گردید.

گردان ادامه داد: ایجاد تعاملات اجتماعی میان مردم و افزایش ارزش افزوده برای کسبه از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح بوده است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح فضای مناسبی را برای پیاده‌روی شهروندان فراهم کرده است، گفت: با به‌کارگیری هشت دستگاه خودروی برقی در این خیابان، هیچ نگرانی برای جابه‌جایی وجود نخواهد داشت.

وی توضیح داد: با همراهی و مساعدت شرکت‌های خدمات‌رسان، امور زیربنایی پروژه به شایستگی به انجام رسید و از این بابت هیچ دغدغه‌ای در آینده نخواهیم داشت.
 

وی تصریح کرد: با توجه به بازسازی تمامی زیرساخت‌ها، تا چند سال آینده شاهد بروز مشکلات نخواهیم بود و این طرح به زودی در بقیه خیابان‌های اصلی شهر نیز عملیاتی می‌شود.

وی در خصوص نگرانی کسبه در رابطه با دست‌فروشان عنوان کرد: قصد حذف دست‌فروشان را نداریم، اما ساماندهی حتماً اتفاق خواهد افتاد.

وی همچنین با اشاره به اینکه این طرح با کمک پلیس و شورای تأمین همدان عملیاتی شد، گفت: در رابطه با جداره‌سازی خیابان‌ها نیز طرح‌هایی وجود دارد ضمن اینکه جداره‌سازی میدان امام خمینی(ره) تا حدودی عملیاتی شده است.

کامران گردان همچنین ضمن تقدیر از تمامی دست‌اندرکاران به منظور اجرای این پروژه گفت: کسبه و اتاق اصناف نیز در اجرای طرح مذکور بسیار با مدیریت شهری همراه بودند.

وی اعلام کرد: خوشبختانه اجرای طرح پیاده‌راه سازی با رضایت‌مندی 90 درصدی شهروندان همراه بود.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار