25. بهمن 1395 - 20:05   |   کد مطلب: 15348
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان:
هلال احمر همدان به ۲۲۲ مسافر گرفتار در برف امدادرسانی کرد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به نجات ۲۲۲ نفر از مسافران گرفتار در برف و کولاک گفت: به ۷۰۱ نفر از مسافران در راه مانده از شب گذشته تاکنون در پایگاه‌های هلال احمر اسکان اضطراری داده شد.
همدان,هلال احمر,طرح امداد رسانی,مسافران در راه مانده,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : بهروز کارخانه‌ با اشاره به عملیات‌های امداد و نجات انجام شده همزمان با شروع بارش‌ سنگین برف در سطح استان اظهار داشت: در اکثر محورهای مواصلاتی استان شاهد برف و کولاک هستیم و با توجه به این شرایط امدادگران در پایگاه‌های محل استقرار خود در حال امدادرسانی هستند.

وی افزود: از ابتدای بارش‌ها در شب گذشته تاکنون امدادگران جمعیت هلال احمر در 54 عملیات امدادی 222 نفر از گرفتارشدگان در برف و کولاک را نجات دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان بیان کرد: در این راستا 701 نفر از مسافران گرفتار در برف و کولاک در مکان‌های پیش‌بینی اسکان اضطراری یافتند و 413 تخته پتو بین آنها توزیع شد.

وی گفت: بیشترین عملیات‌های امداد و نجات هلال احمر متوجه گردنه اسدآباد بوده است به طوری که امدادگران تاکنون اقدام به رهاسازی 48 دستگاه خودرو با 192 نفر به دلیل گرفتار شدن در برف و کولاک کرده است.

کارخانه عنوان کرد: 25 نفر مسافر در راه مانده در گردنه اسدآباد اسکان اضطراری یافتند و 72 تخته پتو به همراه جیره خشک بین این مسافران توزیع شده است.

وی افزود: با توجه به مسدود شدن محور همدان- سنندج و آزادراه همدان- ساوه و دیگر محورهای پر تردد حسینیه‌ها و مساجد بین راهی برای اسکان مسافران در راه مانده پیش‌بینی و آماده‌سازی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اظهار داشت: 14 پایگاه امداد و نجات هلال احمر استان همدان به همراه تیم‌های سیار و ثابت در تمام محورهای مواصلاتی استان فعال و مشغول امدادرسانی هستند و جیره خشک، غذای کنسروی و پتو به میزان کافی در این پایگاه‌ها ذخیره شده است.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر همدان در طرح امداد زمستانی امسال 30 دستگاه آمبولانس، 12 دستگاه خودروی نجات، هشت دستگاه کامیون به همراه خودروی وانت، سواری و موتورسیکلت مشارکت دارد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار