26. بهمن 1395 - 16:24   |   کد مطلب: 15364
از روز چهارشنبه با تقویت موج بارندگی‌ها به صورت برف شاهد تداوم بارش تا روز جمعه خواهیم بود و با خروج سامانه بارشی از استان دما هوا به صورت محسوس بین 6 تا 12 درجه‌ سانتیگراد کاهش می‎یابد.
همدان,بارش برف,کاهش دما,هواشناسی همدان,موج جدید بارش در همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : نادر پیرتاج همدانی با اشاره به از سر گیری فعالیت سامانه بارشی در اکثر نقاط استان همدان از فردا اظهار داشت: در حال حاضر آسمان استان همدان کمی ابری در بعدازظهر گاهی افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده برف گاهی وزش باد دور از انتظار نیست.

وی افزود: از فردا چهارشنبه به تدریج بر رشد ابر افزوده می‌شود و در بعضی ساعات بارش برف و گاهی افزایش سرعت وزش باد را شاهد خواهیم بود.

مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان گفت: از روز چهارشنبه با تقویت موج بارندگی‌ها به صورت برف شاهد تداوم بارش تا روز جمعه خواهیم بود و با خروج سامانه بارشی از استان دما هوا به صورت محسوس بین 6 تا 12 درجه‌ سانتیگراد کاهش می‎یابد.

وی بیان کرد: میزان بارش برف ثبت شده ظرف 24 ساعت گذشته در همدان و رزن 10 سانتیمتر، قهاوند و فامنین 25 سانتیمتر و تویسرکان دو سانتیمتر گزارش شده است.

پیرتاج‌همدانی افزود: در چهار روز گذشته ارتفاع برف در همدان به 70 سانتیمتر رسیده است که کسری بارش‌ها در سال زارعی جاری را به میزان قابل توجهی جبران کرده است.

وی عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته همدان با دمای هشت درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و قهاوند با دمای هفت درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان بوده است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار