15. اسفند 1395 - 12:07   |   کد مطلب: 15652
برنامه سلامت نوروزی به مدت 45 روز از ابتدای اسفندماه امسال تا 15 فروردین سال آینده اجرا می‌شود، 138 بازرس بهداشت محیط در قالب 18 تیم بازرسی از ساعت 8 صبح تا 10 شب کار نظارت بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را انجام می‌دهند.
طرح سلامت نوروزی,مرکز بهداشت,مانور سلامت نوروزی در همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

مانور برنامه سلامت نوروزی در همدان همزمان با سراسر کشور

 

طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی 

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : حسینعلی نوروزی با بیان اینکه در این مانور،  رژه خیابانی به منظور نمایش توانمندی‌ها و اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص اجرای طرح سلامت نوروزی انجام می‎شود، افزود: 40 خودرو در این مانور به همراه کارشناسان و عوامل اجرایی مراکز بهداشت شهرستان‌ها و ادارات مرتبط حضور دارند.

وی اعلام کرد: جلسات هماهنگی با ادارات مرتبط از جمله اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی به عنوان همکاران مراکز بهداشت در اجرای برنامه سلامت نوروزی برگزار شده است.

نوروزی با اشاره به اینکه اجرای برنامه سلامت نوروزی به مدت 45 روز از ابتدای اسفندماه امسال تا 15 فروردین سال آینده اجرا می‌شود، گفت: 138 بازرس بهداشت محیط در قالب 18 تیم بازرسی از ساعت 8 صبح تا 10 شب کار نظارت بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه تیم‌های نظارتی در شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند و اسدآباد به صورت شبانه هم فعال هستند، ادامه داد: نظارت بهداشتی بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در مکان‌های اقامتی، بین‌راهی و کنترل سامانه‌های آبرسانی به صورت ویژه و حساس توسط این تیم‌ها انجام می‌شود.

 

مهندس نوروزی با تأکید بر اینکه اماکن بین راهی حداقل 4 بار و اماکن پذیرایی و سامانه‌های آبرسانی حداقل یک بار در طول اجرای برنامه، بازرسی می‌شوند؛ بهداشت مواد غذایی، بهداشت فردی و بهداشت آب را از اولویت‌های نظارتی کارشناسان دانست.

 

رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت استان، 13 هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و 470 مکان بین راهی را مشمول نظارت‌های برنامه سلامت نوروزی برشمرد و اظهار کرد: 290 سامانه آبرسانی در این طرح مورد نظارت قرار می‌گیرند.

وی از شهروندان خواست موارد و شکایات خود را به صورت شبانه‎روزی از طریق سامانه بهداشت 190 گزارش دهند تا کارشناسان در اسرع وقت برای پیگیری موضوع اقدام کنند.

انتهای پیام/ص

طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی طرح سلامت نوروزی مرکزبهداشت مرکزبهداشت مرکزبهداشت مرکزبهداشت مرکزبهداشت مرکزبهداشت مرکزبهداشت مرکزبهداشت مرکزبهداشت مرکزبهداشت مرکزبهداشت مرکزبهداشت مرکزبهداشت مرکزبهداشتمرکزبهداشت مرکزبهداشت مرکزبهداشت مانور سلامت نوروزی در همدان مانور سلامت نوروزی در همدان مانور سلامت نوروزی در همدان مانور سلامت نوروزی در همدان مانور سلامت نوروزی در همدان مانور سلامت نوروزی در همدان مانور سلامت نوروزی در همدان مانور سلامت نوروزی در همدان مانور سلامت نوروزی در همدان مانور سلامت نوروزی در همدان مانور سلامت نوروزی در همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار