9. فروردين 1397 - 19:50   |   کد مطلب: 21368
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا نهم فروردین، دو هزار مأموریت توسط نیروهای این مرکز به سرانجام رسیده است.
طرح سلامت نوروزی,همدان,اورژانس هوایی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : عباس اولیا سمیع اظهار داشت: در طول طرح سلامت نوروزی تعداد 381 مورد مأموریت مرتبط با حوادث ترافیکی و یک هزار و 581 مورد مأموریت غیر ترافیکی توسط نیروهای 115 استان همدان انجام شده است.

وی تصریح کرد: در خلال این  مأموریت‌ها، 980 نفر مددجو و مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند که از این میان 413 نفر مصدوم تصادفات و 567 نفر مددجویان غیر تصادفی بوده‌اند.

 سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و اورژانس استان همدان افزود: تعداد فوت‌شدگان تا 9 فروردین امسال،  44 نفر بوده که هشت نفر مرتبط با حوادث ترافیکی و 36 نفر مابقی غیر ترافیکی بوده‌اند.

اولیا سمیع از انجام مأموریت‌های اورژانس هوایی یاد کرد و گفت: از زمان تأسیس اورژانس هوایی در همدان تاکنون،  196 مأموریت اورژانس هوایی انجام شده که پنج مورد از آن در طول طرح سلامت نوروزی امسال انجام شده است.

  وی در بخش دیگری از گفت‌و‌گو ابراز کرد: بر اساس موارد ثبت شده در سامانه پایش مراقبت‌های درمانی تا نهم فروردین 58 هزار و 150 نفر به اورژانس مراکز درمانی استان مراجعه کردند که 50 هزار و 861 مورد از آن‌ها به صورت سرپایی درمان شدند هفت هزار و 235 نفر در بخش اورژانس بستری شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و اورژانس استان همدان گفت: در طول طرح سلامت نوروزی 10 ایستگاه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی همدان فعال بوده که روزانه حدود 100 مراجعه سرپایی داشته است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار