21. اسفند 1395 - 8:44   |   کد مطلب: 15747
معاون اجتماعی و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: 22 اسفندماه در کشور مراسم آماده باش سراسری 10 میلیون همیار پلیس برگزار می‌شود که بر این اساس در هر شهر و استان این مراسم در یک مدرسه برگزار خواهد شد.
پلیس راهور,آماده باش,همیاران پلیس,اسفندماه,رانندگان خودرو,تخلف,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

آماده باش سراسری 10 میلیون همیار پلیس از 22 اسفند ماه

 
همیار پلیس همیار پلیس همیار پلیس همیار پلیس همیار پلیس همیار پلیس همیار پلیس همیار پلیس همیار پلیس همیار پلیس پلیس راهور پلیس راهور پلیس راهور پلیس راهور پلیس راهور پلیس راهور پلیس راهور پلیس راهور پلیس راهور
 
به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : سرهنگ عین اله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار داشت: 22 اسفندماه در کشور مراسم آماده باش سراسری 10 میلیون همیار پلیس برگزار می‌شود که بر این اساس در هر شهر و استان این مراسم در یک مدرسه برگزار خواهد شد.
 
وی در ادامه افزود: این مراسم با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و پلیس راهور در دستور کار قرار گرفته است.
 
سرهنگ جهانی تصریح کرد: همیاران پلیس باید در حین سفرهای نوروزی در راستای وظایف هفت گانه در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از سوی راننده، با رعایت ادب و احترام تذکر دهند، رانندگان نیز باید به تذکرات این همیاران پلیس توجه ویژه ای داشته باشند.
 
معاون اجتماعی و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان گفت: در حال حاضر باید به موضوع همیاران پلیس توجه ویژه‌ای شود تا در آینده این همیاران، پلیس خود باشند، بر همین اساس در آینده ترافیک و نظم ترافیکی به مراتب بهبود خواهد یافت.
 
انتهای پیام/ص
همیار پلیس همیار پلیس همیار پلیس همیار پلیس همیار پلیس همیار پلیس همیار پلیس همیار پلیس همیار پلیس همیار پلیس پلیس راهور پلیس راهور پلیس راهور پلیس راهور پلیس راهور پلیس راهور پلیس راهور پلیس راهور پلیس راهور تخلف رانندگان تخلف رانندگان تخلف رانندگان تخلف رانندگان تخلف رانندگان تخلف رانندگان تخلف رانندگانتخلف رانندگان تخلف رانندگان تخلف رانندگان

دیدگاه شما

آخرین اخبار