26. آبان 1395 - 15:05   |   کد مطلب: 13611
مدیرعامل اتحادیه سازمانهای حمل‌ونقل همگانی کشور گفت: خودروها نقش اساسی در آلودگی هوای شهر تهران دارند و باید پلیس محدودیت‌های بیشتری اعمال کند.
آلودگی هوا,شبنم همدان,معاینه فنی,حمل و نقل عمومی,پلیس راهور,شبنم ها,محدودیت ترافیکی
به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران : سعید قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور و دبیر اجرایی معاینه‌فنی خودروهای سبک اظهار داشت: یکی از مشکلات پیش رو در بحث آلودگی هوا در این روزها تردد خودروهای فرسوده و آلاینده است که باید از تردد این وسایل در شهر ممانعت به عمل آورد.
 
وی در ادامه افزود: پلیس راهور می‌تواند با افزایش محدودیت‌های تردد در شهر مانع از تردد خودروهای فرسوده و دودزا شود.
 
مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور گفت: هر چه سریعتر باید سن معافیت وسایل نقلیه از 5 سال به 2 سال کاهش یابد و این از الزامات است و این کاهش سن معافیت می‌تواند نقش بسزایی در کاهش آلودگی داشته باشد.
 
قیصر در ادامه اظهار داشت: این موضوع که خوردوهای تولیدی از زمان تولید تا 6 سال نیازی به معاینه فنی ندارند مشکلاتی را ایجاد کرده است و امیدواریم هر چه زودتر این مصوبه کاهش سن معافیت از معاینه‌فنی به تصویب رسیده و اجرایی شود.
 
دبیر اجرایی معاینه فنی کشور در پایان گفت: در حال حاضر تعداد قابل توجهی خودروی فرسوده و فاقد معاینه‌فنی در شهر تهران آلودگی ایجاد می‌کنند که باید این خودروها متوقف شود.
 
 
انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار