6. فروردين 1396 - 9:13   |   کد مطلب: 15949
.یکی از رسالت‎های بسیج حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که بسیج برای حفظ این دستاوردها در دوران‎های مختلف پس از انقلاب از جان مایه گذاشته است.
مینو اصلانی,بسیج در عرصه های مختلف,مسئول سازمان بسیج زنان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

حضور موثر بسیج در عرصه‎های مختلف موجب ابهت و اقتدار نظام است

 

بسیج در عرصه های مختلف بسیج در عرصه های مختلف بسیج در عرصه های مختلف بسیج در عرصه های مختلف بسیج در عرصه های مختلف بسیج در عرصه های مختلف بسیج در عرصه های مختلف بسیج در عرصه های مختلف بسیج در عرصه های مختلف بسیج در عرصه های مختلف

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرگزاری بسیج : مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج زنان با اشاره به حضور بسیج در عرصه‎های مختلف بیان داشت: یکی از این عرصه‎‎ها عرصه سیاسی است که بسیج همیشه در صحنه سیاسی حضور داشته اما سیاست‎زده و پیرو یک جریان خاصی نبوده بلکه یک جریان اصیل انقلاب ولایی را دنبال کرده است.

اصلانی در ادامه این مطلب بیان داشت: بسیج در جهت روشنگری برای همه عموم مردم درخصوص نفوذ دشمن در عرصه‎های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و.. نقش بسیار فعالی داشته است. به عنوان نمونه در  بحث نه دی برای مقابله با ایادی وابسته غرب و سازمان‎های جاسوسی و فتنه‎گران در صحنه بود و امروز هم وظیفه خود می‎داند که در بحث روشنگری در صحنه باشد و همواره دشمن شناسی و خطرات نفوذ دشمن در بخش‎های مختلف را به عموم مردم جامعه یادآوری کند.

مسئول سازمان بسیج زنان در خاتمه با اشاره به بیانات امام خامنه‎ای مبنی براینکه بسیج مایه ابهت و اقتدار نظام است گفت: یکی از رسالت‎های بسیج حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که بسیج برای حفظ این دستاوردها در دوران‎های مختلف پس از انقلاب از جان مایه گذاشته و حضوری تاثیرگذار در صحنه‎های مختلف داشته است و این امر موجب شده تا امروز مایه ابهت و اقتدار نظام باشد.

انتهای پیام/ص

بسیج در عرصه های مختلف بسیج در عرصه های مختلف بسیج در عرصه های مختلف بسیج در عرصه های مختلف بسیج در عرصه های مختلف بسیج در عرصه های مختلف بسیج در عرصه های مختلف بسیج در عرصه های مختلف بسیج در عرصه های مختلف بسیج در عرصه های مختلف مینو اصلانی مینو اصلانی مینو اصلانی مینو اصلانی مینو اصلانی مینو اصلانی مینو اصلانی مینو اصلانی مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج زنان مسئول سازمان بسیج زنان مسئول سازمان بسیج زنان مسئول سازمان بسیج زنان مسئول سازمان بسیج زنان مسئول سازمان بسیج زنان مسئول سازمان بسیج زنان

دیدگاه شما

آخرین اخبار