16. آذر 1396 - 16:26   |   کد مطلب: 19795
دانشجویان با جنبش دانشجویی مبتنی بر تفکرات امام خمینی (ره) و ولایت می توانند نقش بسیار مهمی برای آینده روشن کشور داشته باشند.
روز دانشجو,بانوان محجبه,جنبش دانشجویی,دانشجویان دختر,مینو اصلانی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از زنان خبر : مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار زنان خبر در مورد روز دانشجو گفت: ۱۶ آذرماه روز دانشجو را به همه دانشجویان باهمت و پرتلاش که برای آینده‌ای بهتر تحصیل می‌کنند تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: دانشجویان به‌عنوان چراغ راه آینده نقش بسزایی برای افتخارآفرینی کشور در دنیادارند.

اصلانی در خصوص علوم انسانی دانشگاه‌ها بیان کرد: برای پیشرفت کشور باید همه دانشگاه‌ها طبق دانشگاه‌های برتر انقلاب اسلامی پیش بروند؛ متأسفانه شاهد علوم انسانی نخ‌نما شده غرب در دانشگاه‌ها هستیم که در این راستا متأسفانه تولید محتوا نداشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: با این روش هرگز نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که دانشگاه‌ها به پیشرفت و تعالی کشور کمک کنند و اصلاح این وضعیت به دوش افراد انقلابی، مؤمن و دانشجویان متعهد است که در جنبش دانشجویی مبتنی بر تفکرات امام خمینی (ره) و ولایت شکل‌گرفته باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان کل کشور جنبش دانشجویی را بسیار تأثیر گزار دانست و اذعان داشت: جنبش دانشجویی و حضور افراد نخبه می‌تواند فضای دانشجویی را به سمت اسلامی شدن هدایت کند و باید علوم انسانی تغییر کند و گام‌های تاثیرگزاری در این مورد برداشته شود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت: بنا به فرموده امام خمینی (ره) صلاح و فساد جامعه در دانشگاه است؛ اگر دانشگاه فاسد باشد جامعه‌ای فاسد را به بار می‌آورد و اگر دانشگاه اصلاح شود جامعه‌ای اصلاح‌شده رو به تعالی خواهیم داشت.

اصلانی در مورد رفتارهای نادرست برخی از دانشجویان در فضای دانشگاه مطرح کرد: متأسفانه باوجود جو سکولاریسم در جامعه شاهد معضل برخی از رفتارهای نادرست در دانشگاه‌ها هستیم که آینده کشور را به خطر می‌اندازد.

وی در ادامه تصریح کرد: پتانسیل‌های علوی بسیار بالایی در بین دانشجویان دختر و پسر وجود دارد که برای رشد علمی و معنوی دانشگاه‌ها تاثرگزار هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان کل کشور حضور بانوان محجبه در دانشگاه‌ها را ارزشمند بیان کرد و گفت: بانوان دانشجو محجبه، باایمان، بااخلاق و اساتید ارزشمندی در دانشگاه‌ها وجود دارند که می‌توانند تحولات جدی در فضای دانشگاه‌ها ایجاد کنند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار