14. فروردين 1397 - 15:51   |   کد مطلب: 21379
حمایت از کالای ایرانی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شد می‌تواند پایه‌های اقتصاد کشور را محکم‌تر کند تا شاهد شکوفایی ایران باشیم.
کالای ایرانی,حمایت از کالای ایرانی,اقتصاد ایران,مینو اصلانی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از زنان خبر : مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار زنان خبر گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای به مقوله اقتصاد و اقتصاد مقاومتی دارند، همه مردم کشور همت کنند تا ستون‌های اقتصاد ایران را محکم شود.

وی افزود: هرساله رهبر معظم انقلاب اسلامی بخشی از مهندسی اقتصادی که برای نجات اقتصاد کشور بی‌نظیر است را مطرح می‌فرمایند.

اصلانی با اشاره حمایت از کالای ایرانی بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی برای تقویت اقتصاد کشور ضروری است، امسال برون رفت از مسائل و مشکلات اقتصادی به ویژه رفع بیکاری و اتکاء به درون در حوزه اقتصاد از سوی رهبر مطرح شد که نیازمند حمایت جدی می‌باشد.

وی ادامه داد: مسئله حمایت از کالای ایرانی به اقتصاد کشور کمک جدی خواهد کرد، الزامات تحقق شعار امسال تولید محصولات با کیفیت داخلی و خرید مردم و مسئولین از این کالاها است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در مورد بخشنامه دولت در روزهای ابتدایی سال جاری اذعان داشت: ابتدای سال دولت بخشنامه‌ی خوبی را ارائه کرد که سازمان‌های دولتی حق خرید کالای خارجی برای هیچ سازمان و اداره‌ای را ندارند و خرید کالاهای غیر ایرانی که مشابه داخلی دارد از سوی دستگاه‌های دولتی تخلف محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: این همت قوه مجریه بسیار خوب است و باید نظارت مستقیم انجام شود، افراد و سازمان‌هایی که در این راستا خطا دارند برخورد شدید قانونی صورت بگیرد.

اصلانی مردم ایران را در امور پیشرفت کشور پیشگام دانست و گفت: منع خرید کالای خارجی در ادارات دولتی مردم را بیشتر برای حمایت محصولات ایرانی ترغیب می‌کند، گرچه مردم همیشه جلوتر از دولتها بوده‌اند و همیشه تابع فرمان ولایت و رهبری هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران در همه زمینه‌ها افتخارآفرین بوده‎اند، در حوزه‌های دفاعی از جان و مال خود گذشتند برای اینکه اهداف و آرمان‎های انقلاب اسلامی باقی بماند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور با تاکید بر اصلاح الگوی اقتصادی افزود: برای اینکه امروز یک الگوی تمام عیار و نمونه را از جمهوری اسلامی ایران به جهان عرضه کنیم باید با همت جدی اقتصاد کشور را اصلاح نماییم.

وی تصریح کرد: اگر پایه‌های اقتصادی را قوی کنیم و از تولیدات داخلی حمایت‌های خوبی داشته باشیم آینده کشور را درخشان خواهیم کرد و پیشرفت خوبی را برای کشور رقم می‌زنیم.

اصلانی با اشاره به نقش آموزش در فرهنگ سازی اقتصادی اذعان داشت: آموزش در مدارس و مهدکودک‌ها نقش بسزایی در فرهنگ سازی خرید محصولات ایرانی خواهد داشت و می‌توانیم در این راستا فعالیت تاثیرگذاری داشته باشیم.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور ادامه داد: کودکان آینده‌سازان کشور هستند و فرهنگ سازی اقتصادی در سنین پایین بسیار خوب است، باید به آنان آموزش داده شود که استفاده از کالای ایرانی یعنی ایرانی آباد، آزاد و پیشرو.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها بیان کرد: تا زمانی که فرهنگ خرید کالای ایرانی حاکم نشود اقتصاد خوبی نخواهیم داشت، باید این فرهنگ سازی از سوی رسانه‌ها، صدا و سیما، مدارس، انجمن اولیا و مربیان و… تحقق یابد.

اصلانی در ادامه افزود: مادران می‌توانند افراد خانواده را با آگاه سازی به خرید محصولات ایرانی تشویق کنند تا شاهد شکوفایی اقتصاد ایران اسلامی باشیم.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار