17. فروردين 1396 - 12:18   |   کد مطلب: 16107
هزینه های گزاف عروسی چند سالی است که در میان جوانان شایع شده که نه تنها کمکی به خوشبختی آنان نمی‌کند بلکه مانعی برای ازدواج و بالا رفتن سن ازدواج شده است.
ازدواج,مراسم عروسی,آفت زندگی,تجملات,بالا رفتن سن ازدواج,چشم و هم چشمی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

چشم و هم چشمی آفت زندگی جوانان/ افزایش آسیب های بالارفتن سن ازدواج در کشور

چشم و هم چشمی چشم و هم چشمی چشم و هم چشمی چشم و هم چشمی چشم و هم چشمی چشم و هم چشمی عروسی های میلیاردی عروسی های میلیاردی عروسی های میلیاردی عروسی های میلیاردی عروسی های میلیاردی عروسی های میلیاردی بالا رفتن سن ازدواج بالا رفتن سن ازدواج بالا رفتن سن ازدواج بالا رفتن سن ازدواج بالا رفتن سن ازدواج بالا رفتن سن ازدواج

 
به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : این روزها تشکیل زندگی مشترک درگیر زرق و برق‌های رنگارنگی شده که دیگر معیارها و شاخصه‌های اخلاقی در زیر سایه سنگین تغییر نگرش جوانان رنگ باخته است.
 
انحراف از سنت پیامبر(ص) سال هاست که آفت زندگی مشترک جوانان شده و عمر زندگی جوانان را کوتاه و کوتاه‌تر می کند، حالا دیگر به جای تفاهم و صداقت تنها تجملات کلید واژه زندگی برخی جوانان شده است.
 
مخالف عروسی های میلیاردی هستم
 
آرزو 27 ساله می گوید: مخالف عروسی های میلیاردی و میلیونی هستم، چرا که اصل زندگی
در درک متقابل تعریف می شود.
 
لادن که چندروزی از مراسم عقدش می گذرد معتقد است پول خوشبختی نمی آورد و بهتر است جوانان پول خود را صرف  هزینه‌های گزاف عروسی نکنند.
 
12/5 میلیون جوان در سن ازدواج مجرد هستند 
 
محمد 26 ساله با گلایه از تغییر رویکرد جوانان می‌گوید: حقوقم یک ملیون و 200 هزار تومان است اما از هزینه خرج و مخارج بر نمی آيم و با یک حساب سر انگشتی تا 10 سال آینده قادر به تشکیل زندگی نیستم. 
 
محمد با اشاره به سن بالای ازدواج در کشور می گوید: آسیب های بالارفتن سن ازدواج در کشور روز به روز در حال افزایش است و وقتی جوان نمی تواند به خواسته اش برسد به اعتیاد کشیده می شود.
 
چشم و هم چشمی آفت زندگی جوانان 
 
بسیاری از جوانان معتقدند که نباید به چشم و هم چشمی ها در زندگی مشترک دامن زد، چرا که از همان ابتدای زندگی مشکلات قرض سد راه خوشبختی جوانان می شود، گذشته از این موضوع این خرج و مخارج در سنت ما اسراف محسوب می شود.
 
کیفیت عروسی با تجملات متفاوت است 
 
خوب برگزار کردن مراسم عروسی به معنای تجملاتی بودن آن نیست، بلکه کیفیت روابط اخلاقی افراد در این موضوع حرف اول را می‌زند، اگر هرچه زودتر جلوی این تجملات گرفته نشود روز به روز بر سن ازدواج افزوده و با کاهش جمعیت مواجه خواهیم شد.
 
عروسی های میلیاردی آفت زندگی جوانان
 
هزینه های گزاف عروسی چند سالی است که در میان جوانان شایع شده که نه تنها کمکی به خوشبختی آنان نمی کند بلکه مانعی برای ازدواج و بالا رفتن سن ازدواج شده است.
 
انتهای پیام/ص
چشم و هم چشمی چشم و هم چشمی چشم و هم چشمی چشم و هم چشمی چشم و هم چشمی چشم و هم چشمی عروسی های میلیاردی عروسی های میلیاردی عروسی های میلیاردی عروسی های میلیاردی عروسی های میلیاردی عروسی های میلیاردی بالا رفتن سن ازدواج بالا رفتن سن ازدواج بالا رفتن سن ازدواج بالا رفتن سن ازدواج بالا رفتن سن ازدواج بالا رفتن سن ازدواج آفت زندگی جوانان آفت زندگی جوانان آفت زندگی جوانان آفت زندگی جوانان آفت زندگی جوانان آفت زندگی جوانان آفت زندگی جوانان آفت زندگی جوانان آفت زندگی جوانان آفت زندگی جوانان

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار