31. فروردين 1396 - 16:05   |   کد مطلب: 16334
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از افتتاح بیمارستان سوختگی مدرن غرب کشور به عنوان یکی از پروژه‌های مصوب دانشگاه علوم پزشکی در سفر ریاست جمهوری به همدان خبرداد.
بیمارستان,بیمارستان سوختگی,همدان,دانشگاه علوم پزشکی همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

افتتاح مجهز ترین و مدرن ترین بیمارستان سوختگی غرب کشور در همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : عبادیان گفت :یکی از پروژه‌های مصوب دانشگاه  علوم پزشکی در سفر ریاست جمهوری به همدان شامل بخش سوختگی بیمارستان بعثت با 9.5 میلیارد تومان اعتبار است که به عنوان بیمارستان سوختگی مدرن غرب کشور مطرح می‌شود.

وی افزود: بخش سوانح و سوختگی بیمارستان بعثت از سال 87 عملیات اجرایی و ساخت آن آغاز شده است و تا پایان سال 93 از محل طرح متمرکز 5.3 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه این پروژه با 5 هزار و 910 مترمربع زیربنا در حال حاضر عملیات ساخت پروژه به اتمام رسیده است گفت:4.9 میلیارد تومان برای تجهیز بخش سوختگی بیمارستان بعثت اختصاص یافته و در مجموع پروژه آماده افتتاح است.

عبادیان خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه که مجهزترین مرکز سوختگی غرب کشور است 50 تخت بیمارستانی به ظرفیت مرکز آموزشی و درمانی بعثت همدان افزوده می‌شود و باری از دوش این مرکز درمانی برداشته می‌شود.

وی ادامه داد نخستین دستگاه "سی.تی.آنژیوگرافی" غرب کشور در مرکز تخصصی و فوق تخصصی قلب و عروق فرشچیان همدان نصب می‌شود که این دستگاه تشخیصی درمانی از اردیبهشت ماه امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

عبادیان با اشاره به راه‎‌اندازی نخستین اورژانس دندانپزشکی در همدان اظهار داشت: این ظرفیت در مرکز آموزشی درمانی قلب و عروق فرشچیان همدان ایجاد شده است تا بیمارانی که به طور ناگهانی دچار درد دندان می‌شوند از خدمات این اورژانس بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ص

بیمارستان سوختگی مدرن بیمارستان سوختگی مدرن بیمارستان سوختگی مدرن بیمارستان سوختگی مدرن بیمارستان سوختگی مدرن بیمارستان سوختگی مدرن بیمارستان بعثت بیمارستان بعثت بیمارستان بعثت بیمارستان بعثت بیمارستان بعثت بیمارستان بعثت

دیدگاه شما

آخرین اخبار