18. ارديبهشت 1396 - 22:00   |   کد مطلب: 16634
رئیس سابق شورای فرهنگی و اجتماعی زنان کشور:
به کسی رأی دهید که حضورش در انتخابات پشت دشمن را به لرزه در آورد
رئیس سابق شورای فرهنگی و اجتماعی زنان کشور با بیان "به کسی رأی دهید که حضورش در انتخابات پشت دشمن را به لرزه در آورد" گفت: اگر ذره‌ای دقت کنید می‌فهمید که دشمنان و رسانه‌های بیگانه از چه‌کسی تعریف و چه‌کسی را تخریب می‌کنند.
همایش,بانوان حماسه ساز,کبری خزعلی,انتخابات ریاست جمهوری,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرگزاری تسنیم : کبری خزعلی امشب در همایش بزرگ بانوان حماسه‌ساز در کرمان با اشاره به نقش و جایگاه زن در اسلام و مکاتب الهی اظهار داشت: در نگاه دینی زن، محور تعلیم و تربیت بوده و هر زمان که مردان نتوانستد نقش‌آفرینی کنند زنان به صحنه آمده‌اند.

وی با اشاره به وجود زنان بزرگی در طول تاریخ گفت: حضرت زهرا(س) تا پای جان و شهادت خود و فرزندش پای دفاع از ولایت ایستاد.

رئیس سابق شورای فرهنگی و اجتماعی زنان کشور با اشاره به دیدگاه غرب در برابر زنان در جامعه گفت: برابری زنان و مردان در عرصه‌های مختلف جامعه به تعداد نیست.

وی با بیان اینکه زنان را غرق در زیور و زینت کنند تا مطلوب مردان گردد نه‌تنها ارزش نهادن به زنان نیست که تحقیر و ذلت بانوان است، تصریح کرد: اینکه زن را به اسم برابری با مرد از خانه و خانواده جدا کنند یک طرح صهیونیستی است.

خزعلی با تأکید بر اینکه هرزمان که نیروهای انقلابی و ارزشی غافل شدند دشمنان با نفوذ بانوان جامعه را منحرف کردند، گفت: با فریب زنان آنها را از جایگاه واقعی و ارزشی خود دور و به یک کالای دلفریب و عروسک تبدیل کرده‌اند.

وی با اشاره به سخنان اباعبدالله(ع) در روز عاشورا گفت: دین برای عده‌ای لقلقه زبانی شده و از دین به‌نفع خود استفاده و دین را به‌گونه‌ای اصلاح می‌کنند که مطلوب آنها باشد.

رئیس سابق شورای فرهنگی و اجتماعی زنان کشور با بیان اینکه شیرزنان این سرزمین از خرداد 42 تا کنون پای انقلاب، نظام و آرمان‌های آن ایستادند، گفت: این بانوان در تمام روزهای سخت مبارزات پیش از انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی و... ایستادند و مقاومت کردند.

وی با ابراز اینکه دشمنان با تضعیف بنیه‌های علمی، اقتصادی و تولیدی کشورها و تبدیل اقتصاد آنها به یک اقتصاد تک‌محصولی سعی در تضعیف آنها دارند، گفت: زمانی که اقتصاد ما تنها به نفت متکی باشد به‌راحتی در برابر تحریم‌ها شکست می‌خوریم.

خزعلی با یادآوری اینکه "روزهای سخت دوران جنگ که با تمام دنیا می‌جنگیدیم" گفت: در زمانی که هیچ کس کنار ما نبود با الگوی اقتصاد مقاومتی پای انقلاب ایستادیم و پیروز شدیم.

وی با اشاره به سرانجام انسان‌هایی چون قذافی و صدام گفت: نتیجه تبعیت و بردگی محض از آمریکا چیزی جز خفت، حقارت و نابودی سرزمینشان نبود.

رئیس سابق شورای فرهنگی و اجتماعی زنان کشور راجع به کارنامه موفق و درخشان حجت‌الاسلام رئیسی گفت: وی از زمانی که تولیت آستان قدس رضوی را به‌عهده گرفته اقدامات زیادی را در کمک به محرومان انجام داده است.

وی در خصوص جایگاه واقعی زنان در اسلام گفت: آیا دغدغه واقعی زنان این سرزمین تنها حضور در ورزشگاه‌ها است؟

خزعلی درباره برنامه‌های حجت‌الاسلام رئیسی در جهت زنان و تحکیم بنیان خانواده گفت: کشور نیازمند حضور و اشتغال بانوان در عرصه‌های مختلف است و حضور زنان در عرصه‌های مختلف جامعه باید با حفظ جایگاه و شأن آنها باشد البته با ساعات کار کمتر از مردان که به نقش آنان در خانواده لطمه‌ای وارد نشود.

وی خاطرنشان کرد: دستورالعمل‌های غلط غرب جامعه را به تباهی می‌کشاند.

رئیس سابق شورای فرهنگی و اجتماعی زنان کشور با بیان اینکه ایجاد یک میلیون شغل در سال جزئی از قانون کشور بوده و عده‌ای که می‌گویند نمی‌توان این میزان شغل ایجاد کرد قانون را زیر پا گذاشته‌اند، گفت: رئیس جمهور متعهد است که مجری قانون باشد.

وی با اشاره به شایعات بی‌پایه‌ای که این روزها علیه برخی نامزدها از جمله حجت‌الاسلام رئیسی بین عده‌ای رواج یافته، گفت: راست و دروغ و تحلیل این سخنان نیازمند تنها قدری تفکر و تعقل است.

وی با ابراز اینکه "اگر ذره‌ای دقت کنید می‌فهمید که دشمنان و رسانه‌های بیگانه از چه‌کسی تعریف و چه‌کسی را تخریب می‌کنند" گفت: به کسی رأی دهید که با حضورش در صحنه انتخابات پشت دشمن را به لرزه در آورد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار