2. خرداد 1396 - 16:19   |   کد مطلب: 16865
معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان خبر داد
برخورد قانونی با متظاهران به روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان
معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان از برخورد قانونی با متظاهران به روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان خبر داد.
روزه خواری,ماه رمضان,دادگستری,مجازات روزه خواری,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : سعید گلستانی با اشاره به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و اقدامات پیشگیرانه روزه‌خواری در ملأ عام در این ایام اظهار کرد: در همین راستا جلساتی تشکیل شده و با هماهنگی اماکن عمومی به جز هتل‌ها و مناطق مسافرپذیر هیچ کس حق فعالیت صنفی را ندارد.

وی با بیان اینکه در گنجنامه و باغ‌های حیدره هیچ واحد صنفی حق پذیرایی ندارد، گفت: ساندویچی‌ها و رستوران ها نیز در ایام ماه رمضان در طول روز حق فعالیت ندارند و فعالیت آنها ممنوع است.

معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان تصریح کرد: در خارج  از شهر و ورودی شهر برای مسافران فقط مجوز داده شده تا به ارائه اغذیه بپردازند و مسافران نیز باید ضمن رعایت ماه رمضان نسبت به تهیه غذای سرد اقدام  کنند.

وی با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان تالارها به دلایل مختلف بهداشتی و بحث سلامتی مردم حق پخت آش را ندارند  و اتحادیه‌ها نیز باید دقت کافی را در این زمینه داشته باشند، در ادامه ضمن تقاضا از صنف خوار و بار برای نظارت دقیق در این ایام تصریح کرد: هیچ یک از سوپرمارکت‌های سطح شهر حق ارائه ساندویچ سرد را ندارند.

گلستانی با اشاره به اینکه گشت‌های مشترکی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر و نیروی انتظامی برقرار کردیم تا در این ایام نسبت به برخورد با روزه‌خواران و ارائه تذکرات لازم اقدام کنند، یادآور شد: تاکسیداران و نانوایانی که به دلیل مشقت شغلی روزه‌خواری می‌کنند باید دقت داشته باشند که نباید نسبت به انجام این کار در ملأ عام اقدام کنند.

وی در پایان سخنانش گفت: مجازات روزه‌خواری در ملأ عام در ایام ماه مبارک رمضان شامل شلاق و حبس است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار