7. خرداد 1396 - 15:59   |   کد مطلب: 16945
طرح ختم روزانه قرآن در ماه مبارک رمضان در حسینیه حضرت امام خمینی(ره)همدان طبق سنوات گذشته برگزار می شود.
رمضان,قرآن,همدان,ختم قرآن,حسینیه امام خمینی,برنامه با قرآن,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

برگزاری برنامه "با قرآن در رمضان" در حسینیه امام خمینی(ره) همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از راه دانا : رضا فرهادی مژده مسئول امور قرآنی تبلیغات اسلامی همدان در گفت و گو با خبرنگار صدای دانشجو ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت : همینطور که می دانیم بعد  از پرهیز از گناه یکی از سفارشاتی که در این ماه شده سفارش به تلاوت قرآن کریم است که روایت های زیادی در این خصوص وارد شده که در ماه مبارک رمضان تلاوت یک آیه از قرآن کریم برابر با ختم قرآن است لذا به همین مناسبت  برنامه ای با عنوان با قرآن در رمضان تدارک دیده شده که از سال 1392 در حال اجراست  که روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان مطرح کشوری و استانی ختم می شود .

 

وی افزود: این برنامه با مشارکت بعضی از نهاد ها از جمله صدا و سیمای استان و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان در حال برگزاری می باشد.

فرهادی مژده افزود: در کنار برنامه ی تلاوت قرآن برنامه هایی پیش بینی شده که از جمله ی این برنامه ها می توان به تفسیر قرآن و کلاس هایی برای کودکان و نوجوانان در جوار حسینیه اشاره کرد. در ورودی های حسینیه استادیدی از حوزه ی علمیه حضور دارند که شرکت کنندگان می توانند برای مشاوره ، رفع شبهات ، تصحیح قرائت نماز و پرسیدن سوالات شرعی به این اساتید مراجعه کنند؛ خانواده هایی که بچه ی خردسال همراهشان است ، برای اینکه به نحو احسنت بتوانند از برنامه استفاده کنند می توانند فرزند خود را به مهد کودک مستقر در حسینیه بسپارند که در این مهد کودک برنامه های متنوعی شامل برنامه های قرآنی ، تغذیه ، مسابقات مختلف و غیره ارائه می شود.

 

وی گفت: یکی دیگر از برنامه ها ، برنامه ی قرعه کشی و اهدای جوایز می باشد که روزانه پنج نفر انتخاب شده و در پایان ماه به 8 نفر از این تعداد کمک هزینه ی سفر به مشهد مقدس و به مابقی افراد یاد بود اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام/ص

با قرآن در رمضان با قرآن در رمضان با قرآن در رمضان با قرآن در رمضان با قرآن در رمضان با قرآن در رمضان با قرآن در رمضان با قرآن در رمضان با قرآن در رمضان با قرآن در رمضان با قرآن در رمضان ختم قرآن ختم قرآن ختم قرآن ختم قرآن ختم قرآن ختم قرآن حسینیه امام خمینی همدان حسینیه امام خمینی همدان حسینیه امام خمینی همدان حسینیه امام خمینی همدان حسینیه امام خمینی همدان حسینیه امام خمینی همدان حسینیه امام خمینی همدان حسینیه امام خمینی همدان حسینیه امام خمینی همدان 

دیدگاه شما

آخرین اخبار