7. خرداد 1396 - 16:25   |   کد مطلب: 16947
رئیس اتحادیه قصابان همدان از افزایش قیمت گوشت قرمز تا ۵۲ هزار تومان خبر داد و گفت: این افزایش قیمت تا ۲۰ روز آینده در بازار همدان ماندگار است.
گوشت قرمز,افزایش قیمت گوشت در همدان,اتحادیه صنف قصابان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

رکورد قیمت گوشت در بازار همدان با قیمت ۵۲ هزار تومان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : اکبر سپهری با تایید افزایش قیمت گوشت در همدان اظهار داشت: به دلیل موقعیت خوب مراتع، دامداران دام‌های خود را در مراتع رها کرده اند و عدم فروش دام به کشتارگاه‌ها سبب افزایش قیمت گوشت در بازار همدان شده است.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت گوشت در همدان 6 هزار تومان بوده است، افزود: میزان افزایش 6 هزار تومانی قیمت گوشت قرمز در همدان نسبت به هفته گذشته بوده است.

رئیس اتحادیه قصابان همدان گفت: تا 20 روز آینده قیمت 52 هزار تومانی گوشت قرمز در همدان پایدار است و پس از گذشت این زمان با عرضه دام دامداران و دام عشایر به کشتارگاه‌ها قیمت گوشت قرمز در بازار کاهش می‌یابد.

سپهری  با بیان اینکه این افزایش قیمت گوشت در بازار تا 20 روز آینده باقی می‌ماند، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان هدف ما ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مردم بود اما این افزایش قیمت متاسفانه در این ماه صورت گرفته است.

رئیس اتحادیه قصابان همدان با اشاره به اینکه هر کیلو گوشت قرمز  گوسفند مخلوطی 37 الی 38 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد، عنوان کرد: قیمت هر کیلو گوشت قرمز گوسفندی بدون استخوان در بازار 50 الی 52 هزار تومان است.

سپهری با اشاره به اینکه گوشت گوساله  مخلوط در بازار کیلویی 34 تومان به فروش میرسد، بیان کرد: قیمت هر کیلو گوشت نرمه گوساله در قصابی‌های همدان 40 الی 42 هزار تومان است.

وی اظهار داشت: 240 صنف قصابی در شهرستان همدان فعال و عضو اتحادیه قصابان هستند.

انتهای پیام/ص

گوشتقرمز گوشت قرمز گوشت قرمز گوشت قرمز گوشت قرمز گوشت قرمز گوشت قرمز  گوشت قرمز گوشت قرمز گوشت قرمز گوشت قرمز افزایش قیمت گوشت در همدان افزایش قیمت گوشت در همدان افزایش قیمت گوشت در همدان افزایش قیمت گوشت در همدان افزایش قیمت گوشت در همدان افزایش قیمت گوشت در همدان افزایش قیمت گوشت در همدان 

دیدگاه شما

آخرین اخبار